Uploaden tot 100%

Ik heb regelmatig dat bij het uploaden van foto’s het percentage tot 100% oploopt maar het proces blijft hangen. De reageer knop wordt niet rood maar blijft blauw en onbruikbaar. Ook kan ik vanaf mobiel niet altijd de onderkant van mijn post of commentaar bedienen als ik te veel tekst gebruik, dan ‘loopt’ de tekst uit beeld. Dan moet ik het bericht plaatsen en daarna editen om mijn zin af te kunnen maken.

Zijn er meer menden die hier tegenaan lopen?

1 like

Dat betekent dat je te veel en te vaak upload…

8 likes

Jep, heb ik ook vaak.

1 like

Ligt er aan hoe groot het bestand is wat je upload denk ik, hier als ik meer dan 1 mb wil uploaden duurt het ook veeeeeeel langer

1 like

Dat heb ik ook wel eens. Ik had het idee dat het te maken had mijn bijna drie jaar oude telefoon.

Blijkbaar niet. Hier gloednieuw iPhone op een 4G netwerk.

2 likes

AF en toe als ik via mijn telefoon upload

1 like

Grootte speelt geen rol en het uploaden gaat erg vlot en vervolgens blijft hij haperen op 100%.

owkee, mmm thats a tricky one

wat ik erger vind is dat zodra je een PB of reactie schrijft dat je regelmatig
een deel van je tekst kwijtraakt, of erger je gecorrigeerde tekst genegeerd word
daardoor kan je PB wel eens ongemeend hard overkomen terwijl je de toon van je bericht voor het verzenden al gematigd had. :sunglasses:

ik knal vaak eerst een ruwe versie op papier en na het herlezen pas je dan wel eens je toon aan,
vervolgens verstuur je dat “aardige” bericht
en direct daarna blijkt dat je een bericht hebt verstuurd waarin je iemand voor rotte vis uitmaakt :wink:

1 like

Nergens last van.
Bovendien maak ik van mijn foto’s eerst een kopie
en verstuur deze dan als een klein jpeggie van enkele KB.
Dat houdt de HF server ook een beetje schoon.

Grt.

Wa ?

Ja, ik gebruik een camera he :wink:

Ja, heb ik ook

Ik heb het ook wanneer ik meerdere foto’s tegelijkertijd probeer te uploaden. Bij een aantal (1-3) gaat het vrijwel altijd goed mits op een goed/snel netwerk aangesloten (en dat ben ik eigenlijk altijd wel). Ik merk ook een verschil bij het maken en bewerken van posts binnen Safari danwel Chrome op mijn iPhone 7 Plus. In Chrome werkt dat niet fijn omdat het invoerveld verschuift en niet meer vanzelf naar boven komt (lastig uit te leggen). In Safari werkt het eigenlijk altijd wel goed maar blijft wel enigzins behelpen moet ik zeggen.

Enfin…my 2 cents…jij hebt ook een iPhone dus misschien ligt er een verband :expressionless:

1 like

Exact. Dan kun je met de cursor/typstreepje niet meer aan het einde van je tekst komen.

1 like

Dat is een nieuwe aanpassing in de forumsoftware.
En alleen van toepassing op veelplaatsers, zodat andere ook kans hebben in de top 10 te komen.
:wink:

1 like

Ah je hebt het dus ook :wink:

1 like

Hier ook…

Ik heb het ook altijd met een berichtje maken.
Loopt altijd uit beeld en moet het soms wel 5 keer overdoen pffff.

Foto’s lukken me wel altijd meteen.