Uploaden van documenten (niet foto's)?

Ik dacht even een PDF met kaliber informatie te uploaden bij een bericht, net zoals foto’s, maar dit werkt niet zoals verwacht - het bestand wordt wel geupload (netwerkactiviteit) en staat als “upload://langeidentifier” maar erop klikken geeft een error.

Ter info:

kalibry_PRIM_final.pdf (3,6 MB)

Is hier effectief iets kapot en zou dit moeten werken (hoi @Communiteq), of is dit sowieso niet de bedoeling en zou uploaden van niet-foto’s helemaal moeten geblokkeerd worden in een instelling ergens (hoi @Jur)? Ik vermoed dat die PDF hierboven nu ergens op de HF server rondslingert, onbereikbaar maar pikt wel ergens ruimte in. :slight_smile:

Ik krijg dezelfde 404-foutmelding als ik een ge-uploade (upgeloade? uploaded?) foto van een bericht open en dan onderin kies voor “downloaden”.

Wellicht gerelateerd aan het probleem hierboven en gaat het dus niet om iets wat opzettelijk geblokkeerd wordt maar gewoon een foutje ergens?

1 like

Ha, inderdaad. Apart. En da’s inderdaad een bug dan.

https://www.horlogeforum.nl/uploads/short-url/7wKwCZo8TKVoEL71o9OpAiNhd0U.jpeg?dl=1

Iets met de volledige /uploads/short-url/ die niet doorkomt of niet netjes herschreven wordt tussen front-end en back-end?

1 like

Had ik laatst ook.
Ik kon ook geen pdf uploaden.

Ik zie nu dat @ABCSteed gisteren hier succesvol een pdf heeft geplaatst. Wat deed hij anders?

Dat is een link naar een PDF bestand dat ergens anders gehost is. Dus niet op de server van HF.

2 likes