Uri Geller ervaringen?

Ik zag gister de bekende Uri Geller op tv bij Jensen. Nu heb ik dus een kapot horloge. Een quarts, Seiko diver. Foto’s hebben wel op het forum gestaan. Maar Gister heb ik hem dus op de tv gelegd en in mijn handen gehad en 3x Werk geroepen. En wat denk je? niks, noppes nada njente! gewoon kapot blijven dus. Hebben andere ook zoiets gedaan gister? en wat zijn jullie ervaringen? of is dit nu typisch of topic?

Met de 3 x werk roepen lukte het niet.
Ik heb daarna nog een regendans gedaan en nu loopt mijn horloge weer als een kievit.
Ik heb trouwens gehoord dat je 3 x werk moet roepen in het Hebreeuws en je ogen dicht , hoofd richting Kijkduin het is maar dat je het weet !

Hmm ik dacht dat je je hoofd moest draaien richting de fontein ‘de bedriegertjes’…? :slight_smile:

Ja, en dan tegelijkertijd je kont richting Mekka draaien met een goed glas whisky in je rechter hand! :smiley:
Zonder dollen, is Uri Geller destijds ook niet ontmaskerd als zijnde een oplichter?

Ja, maar als ik als oud Hagenees en nu woonachtig in Limburg moet weten waar Kijkduin ligt (poffertjestent weet ik blind te vinden) dan heb ik toch een probleem :slight_smile:

Mijn beste,

“Eigenlijk zijn wij blinden,
die van kijken dromen
en dan denken
dat we zien”

Orologio Signaturis Temporis :wink:

zo is het maar net…maar ik heb aardig wat fantasie…en dat wil ik zo houden. Daarmee creeer ik mogelijkheden…die anders nooit kunnen omdat de kaders van het (bonne sense) belemmerend zouden werken.

freakazooi Schreef:

zo is het maar net…maar ik heb aardig wat
fantasie…en dat wil ik zo houden. Daarmee creeer
ik mogelijkheden…die anders nooit kunnen omdat
de kaders van het (bonne sense) belemmerend zouden
werken.

Echt waar ???

Nou sterkte dan maar :frowning: