URL profiel andere gebruiker lijkt te verwijzen naar mijn profiel

Ik zou nu stoppen met vertellen.

5 likes

Ik ben weg hier. Mij te link.

1 like

Verdorie, had nou even gewacht! Nou missen we de overstap naar Vista Home… :wink:

2 likes

Dit is serieus? :speak_no_evil:

1 like

Even een recap.

Als jij op onderstaande links klikt kom je uit op je eigen profielpagina in al je browsers?

https://www.horlogeforum.nl/u/W.E
https://www.horlogeforum.nl/u/wve

Je hebt je browser cache al geleegd en de DNS cache van Windows.

Je hebt al een keer uitgelogd en je hebt je PC al een keer opgestart.

Correct?

Op alle vragen ja, alleen deze

daar hoop ik onderuit te komen omdat ik mijn geschiedenis niet kwijt wil raken. :sweat_smile:

Die staan in je sleutelhanger… o nee wacht…

1 like

Hahaha… :joy: :rofl:

1 like

Oh je surft niet altijd inprivate omdat je die geschiedenis juist wel kwijt wil? :confused:

Als dat het is, …hij heeft hetzelfde probleem bij 3 verschillende browsers hè. Ik weet niet exact hoe het bij Windows werkt tegenwoordig, maar maken die gebruik van één cache bestand/map?

4

1 like

NEE. Daar zit ook het probleem.

1 like

Dat moet je even uitleggen. Ik ben best ‘een nerd’ maar deze begrijp ik even niet. Als ze alle vier een eigen omgeving hebben, gaat het niet helpen om de cache van één van de browsers te legen toch? Ik bedoel leeg je IE dan heb je het probleem nog steeds in Firefox etc. Of mis ik iets?

Nee maar je probeert al het mogelijke. Maar ik snap dat het vervelend is om je geschiedenis kwijt te raken. Alhoewel ik dat regelmatig doe. Dan ben ik ook weer een keer op de hoogte welke cookies ik allemaal geaccepteerd heb. :wink:

1 like

Oké. Agreed, dus van alle 4 even de cache apart weggooien en opnieuw beginnen.

Ik leeg zelf ook regelmatig de geschiedenis etc. Als gezegd, ik gebruik wel een password manager. Dat maakt het makkelijker om op de knop “wissen” te drukken, raak mijn inlogcodes nooit kwijt…

Gebruik je een AV met webmodule op je pc?

Zie er ook niet veel heil in eigenlijk.

Ik weet niet wat dat betekent. :frowning:

@W.E, AV = Antivirus software.

Ik moet het afkloppen maar gebruik sinds 2010 geen antivirus software meer. Op mijn Mac(Book) is alleen een ‘uitgaande verbindingscontrole’ actief, verder helemaal niks. Scheelt enorm in de snelheid ook, maar op een Windows PC kun je helaas bijna niet zonder. Daar zijn virussen toch nog steeds meer mainstream en het risico op besmetting navenant…

Dank voor de verheldering. Ja, ik zou natuurlijk eigenlijk wel een antivirusprogramma moeten hebben. Ik stel het alleen al jaren uit. :confused: Wat houdt een webmodule bij een antivirusprogramma in?