Usps

Beste mensen,

ik heb op 8 september een horloge besteld uit Amerika. Op 10 september is het pakketje verzonden met USPS naar Nederland en ik kreeg de track en trace code van het pakketje waaruit ik kon opmaken dat het onderweg was. Op 17 september kwam het aan bij een Sorting Facillity in NL en daar ligt het nu al enkele weken!

Nu komt het probleem; als ik nu de track en trace code invoer zegt 'ie het volgende:

Als ik dan opnieuw de verzenddatum invoer krijg ik de volgende melding:

[quote]Status: Processed Through Sort Facility

Your item was processed through a facility on September 17, 2012 at 10:58 am. The item is currently in transit to the destination. Additional information for this item is stored in files offline.

You may request that the additional information be retrieved from the archives, and that we send you an e-mail when this retrieval is complete. Requests to retrieve additional information are generally processed momentarily.[/quote]

Weet iemand waar het nu zou kunnen zijn en wie ik hiervoor kan aanspreken? De verzender of USPS? En heeft USPS een NL vestiging die ik kan bellen hierover oid?

Normaliter wordt USPS in Nederlands afgehandeld door PostNL. Daar maar vragen…

ligt het niet gewoon bij de douane ?

lencoth Schreef:

Normaliter wordt USPS in Nederlands afgehandeld
door PostNL. Daar maar vragen…

Probeer ze eens te bellen… kun je lachen:D

schmeink Schreef:

ligt het niet gewoon bij de douane ?

ja dat denk ik ook.

Al twee weken? Het zou zo maar deze week kunnen gebeuren.

cheers,
Elf.

ups code heb je in nl nkks aan, zodra t pakket bij de douane ligt is er een nederlandse track code veschikbaar.
even bellen dus

hcptdg Schreef:

lencoth Schreef:


Normaliter wordt USPS in Nederlands afgehandeld
door PostNL. Daar maar vragen…

Probeer ze eens te bellen… kun je lachen:D

En dat voor slechts € 0,45 per minuut.

Via 0900-0570 krijg je een Nederlandse code. Daar zullen ze je ook vertellen dat het pakketje “bij de douane” ligt. Niets is minder waar. Postnl, die om onduidelijke redenen zonder opdracht van jou op jouw kosten voor de inklaring zorgt, doet haar werk zeer nauwkeurig. En heeft daar dus weken voor nodig.