Utopia

Ik ken deze vrouw niet, wel van het programma ooit gehoord.
Wel grappig om dit te zien, als het ook echt zo is.

Als het een horloge was, waar ik zeker interesse in had. Dan had ik er zeker naartoe gereden, net zoals meer mannelijke HF-leden.

http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/overige-verzamelen/m793160581-utopia-michael-kors-horloge-lindy-vermeer.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Ze komt waarschijnlijk wat centjes tekort door haar vroeg tijdige vertrek.
Ik citeer:

Borg kwijt
Lindy is haar borg kwijt. Ze wil hier alleen over zeggen dat het een bedrag is tussen de 2.500 en 10.000 euro. ‘Daar heb ik hard voor moeten sparen.’ Gelukkig kan ze meteen weer aan de slag bij haar oude werkgever, een diepvriesdiscounter, waar ze onbetaald verlof had opgenomen.

Ik vind Utopia een tokkie programma…>X

Berichten over dit soort programma’s, bijbehorende BN’ers, zijn onvermijdbaar, in kranten, internet, en nu ook dit forum. Het is een drama. :frowning:

ziet er leuk uit :smiley:

(:smiley:

Ik roep het altijd vrij vlug , dat weet ik wel , maar wat een onzin dit zeg!

Nog maar een kaasje maken van die melk die die onbehouwen boer daar de hele dag voor hun heen & weer sleept…ha ha ha

Dacht in begin werkelijk dat ze “vanaf de grond af” met zeer weinig middelen zich moesten gaan redden ( telefoontje met 25 euro beltegoed??) en afgesloten zaten…
Die kaalgeschoren zwerver had zijn vuursteentjes al meegenomen…
Al met al is daar op dat terrein meer bewieg dan in de Kalverstraat op zaterdagmiddag.
Maar als ik het nu goed begrijp zit je erna aan de grond ?

Kan je net zo goed als toen gelijk in de "Gouden Kooi"gaan zitten.
Kan je nog eens een glazen deur aan diggelen pleuren!:smiley:

Maar wellicht zet dat horlogietje zoden aan de dijk ?
Of bijdrage vragen van die nieuwe Miep die het wiel alweer uitgevonden heeft middels een belletje naar de Pleeboy…

ja ja …ik ben aardig op de hoogte…:wink: