De wijzerplaat van mijn IWC 3707 mist bij de 6 en de 5, de uur-markering.
Zijn deze markeringen nog los te krijgen?
Plaatje = voorbeeld.
De wijzerplaat van mijn IWC 3707 mist bij de 6 en de 5, de uur-markering.
Zijn deze markeringen nog los te krijgen?
Plaatje = voorbeeld.
Deze?
Maar waar zijn die dan gebleven? Dat zou ik me eerst afvragen. Heb je geen foto van je horloge?
Doorsturen naar IWC?
Ik snap niet wat er mist. De 6 en de 5 uur-markering zitten toch nog gewoon op de wijzerplaat?
Edit:
Ooh, never mind.
Wtk is going on with this topic?
uurmarkeringen zijn alleen bij een service of reparatie te krijgen,of je moet iemand zo gek krijgen om ze voor je te maken.
als je ze niet meer ziet, dan zijn ze dus ergens in het mechaniek verdwenen… Mijn advies : Als de bliksem naar een goede horlogemaker…
er af kukelende indexen waren vroeger ook wel eens een issue met Seiko Horloges, een goede horlogemaker zet ze zo weer op hun plekkie
Ze zijn inderdaad spoorloos. Wat Arie aangeeft, ben ik ook bang voor. Ik denk dat ze bij de datum aanduiding op de één of andere manier binnen zijn gedwongen. Zo op het oog zie ik ze in ieder geval niet.
Zijn dit losse indices of gedrukte?
Het voorbeeld wat je laat zien zijn gedrukte indices die kunnen niet losraken.
De indices op de 3707 hieronder zijn dmv kleine pinnetjes in de wijzerplaat gedrukt en kunnen wel los.
Als jij de eerste eigenaar bent of de wijzerplaat was nog compleet toen jij hem kocht (en hij is niet open geweest) dan zitten ze nu ergens in de kast of in het uurwerk.
Een foto verduidelijkt een boel…