Uurtje Omega’s passen

Dank je. Ik vind hem best wel cool. Net als de nieuwe zwarte Tudor, overigens.
Maar dit soort formaten in deze uitvoeringen kom ik niet mee weg, ben ik bang.

2 likes

Volgens mij qua formaat best draagbaar. Ik heb hem zelf nog even overwogen voor mijzelf, maar die kleur vind ik wat te hard.
In het volledig grijs zoals de GSOTM Speedy zou ik hem supertof vinden.

1 like

Ik vind hem vooral te duur voor mezelf, maar ik snap je voor wat betreft de kleur.

Ja, dat is ook wel gaaf!

1 like

Ik lees het al, je bent een echte horloge liefhebber :+1:t2:

1 like

ah, een geslaagde middag :blush::+1:

ben ook benieuwd naar de 300 met sandwichdial …
deze uitvoering is dunner dan de vorige, en ik hoop ook dat hij wat anders op de pols ligt.
van bovenaf valt het niet op maar vanaf opzij vond ik (de vorige) echt op je pols liggen met de rechte lugs werd dat ook nog eens benadrukt …

ik zie hierboven wat over omega prijzen en ik heb er ook wat over nagedacht want ik snap het niet altijd , enige conclusie is dat de seamaster 300 prof serie goedkoper op de lijst staan tov de rest … de instapper :wink:.
want railmaster kost het zelfde en je zou zeggen dat daar minder op zit.
aqua terra, is vergelijkbaar maar heeft geen lunette en kost meer … etc etc .

2 likes

Altijd leuk. Dank voor het delen!
Ik was helaas verhinderd afgelopen zondag dus moest mijn uitnodiging afslaan. Had graag een aantal modellen gepast uit je foto’s!

1 like

De goodiebag doet het hem. Leuke invitatie, als Rolex liefhebber denk ik dat ik zoiets ook wel eens een keer zou willen. Hoe kwam het dat je die uitnodiging kreeg? Ooit een Omega bij ze gekocht?

1 like

Ja dat ook, maar bij mijn laatste aankoop vroegen ze me of ik het leuk zou vinden waarna de email volgde.