Boetje
25 juli 2021 om 13:53
1
Naar aanleiding van deze uitnodiging, een uurtje Omega’s gaan passen bij S&C in Den Bosch.
Nu is het sowieso al leuk om horloges te passen maar i.c.m. het lekkere weer en de gezellige Bossche binnenstad was het helemaal top.
Na op een terrasje van het zonnetje te hebben genoten hebben we ons om 13:00 uur bij S&C gemeld waar we hartelijk werden ontvangen.
Met lekkere hapjes en een glaasje Champagne binnen handbereik, de horloges om de pols geslingerd.
De Speedmaster, had ik nog nooit om de pols gehad ,en de Seamaster 300 maakten de meeste indruk.
Voor komende week een afspraak gemaakt voor mijn zoon om de Speedmaster nog eens goed te bekijken en er ondertussen nog even over na te denken.
Als kers op de taart kregen we bij het weggaan nog een tas mee met Omega spullekes en een lekker flesje
Al met al een een leuke dag, dankzij S&C Den Bosch.
86 likes
HorloG
25 juli 2021 om 14:05
3
Ik kreeg bij het daadwerkelijk aanschaffen van de nieuwe Speedy alleen een pen en een pasjeshouder…
4 likes
Die Speedmaster springt er wel echt bovenuit!
1 like
Inderdaad de Speedmaster is het mooist.
Leuk om zo iets te beleven…
1 like
Altijd leuk even passen. Ben erg benieuwd naar die nieuwe Seamaster 300. Nog niet in het echt kunnen bekijken.
1 like
Boetje
25 juli 2021 om 17:58
7
Heel mooi exemplaar maar wel behoorlijk aan de prijs met 6500,- euro list. Vooral de smalle bezel insert spreekt me aan.
1 like
De Speedmaster, had ik nog nooit om de pols gehad ,en de Seamaster 300 maakten de meeste indruk
Dat zijn ook degene die het mooiste op de foto’s staan
1 like
Boetje
25 juli 2021 om 18:13
9
Onbewust iets meer moeite voor genomen
1 like
Waarom is die behoorlijk aan de prijs voor list? Zit het nieuwste uurwerk in etc, de vorige 300 was niet veel goedkoper.
Die Seamaster 300 is echt het mooiste. Mijn mening dan hé
1 like
Boetje
25 juli 2021 om 18:19
12
Ik vind 6500 euro gewoon veel geld.
Dat vond ik ook:
Boetje:
behoorlijk aan de prijs
2 likes
Prima om er zo over te denken natuurlijk. Ik zat zelf meer aan relativiteit te denken.
1 like
Apeks
25 juli 2021 om 22:04
14
Altijd leuk zo’n uitnodiging
Je hebt toch nog wel de Tokyo 2020 Seamaster gepast?
5 likes
Boetje
25 juli 2021 om 22:11
15
Nee, die heb ik helaas gemist
1 like
Hoi Kaas, welkom op HF. Het is hier doorgaans hartstikke gezellig, zeker in Rolex Only en het dagbrakers topic, al mag je in die laatste pas na een tijdje meedoen.
In principe is het niet toegestaan om hier te praten over politiek, omdat dat om de één of andere reden relatief vaak uit de bocht vliegt. Ik snap het ook niet, maar oké, het is niet anders.
In elk geval veel plezier op HF. Heb je zelf al een paar horloges die je met ons zou willen delen? Anders is Invicta wellicht een leuk merk om mee te beginnen.
Even een voorsteltopic aanmaken is ook altijd wel leuk, maar voel je tot niets verplicht. Veel plezier hier!
Groetjes, Wouter
20 likes
Wat is dit voor Seamaster dan? Een bijzonder geval?
2 likes
Dat is deze. Seamaster Ceramic Black black.
The James Bond Watch goes monochromatic black, with the new Omega Seamaster Diver 300M Black Black... with no traces of colours at all.
Est. reading time: 3 minutes
2 likes