Uurwerk lijstje

Een paar weken gelden had ik voor het eerst een uurwerkje gedemonteerd en weer gemonteerd.
Hoewel dit erg frustrerend kan zijn, ben ik iedere keer weer gefascineerd door de schoonheid van alle radartjes, veren, kleine schroefjes, etc.

Soms vond ik het bijna jammer om een oud uurwerkje met een lelijke/ontbrekende wijzerplaat weer in elkaar te zetten:D
Vandaar dat ik op het idee kwam om de losse onderdelen vast te lijmen en vervolgens in te lijsten.

Groter formaat: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AGXIVOXM.jpg

Al bij al vind ik het wel een geslaagd project, kostte meer tijd dan verwacht maar ziet er goed uit (al zeg ik het zelf;))

Leuk bedacht! (tu)

Leuk idee, doe je goed!

Ik vind het er ook wel leuk uitzien!

Kan zo in de handel… :wink:

gr. Glenn

Een exploded view ::o

Glenn Schreef:

gr. Glenn

Handel hoeft niet, maar als je iets leuks te ruilen hebt wil ik er wel eentje voor je maken;)

Geinig.(tu)

kijk, dat is nog eens een origineel idee! erg leuk

Farone Schreef:

kijk, dat is nog eens een origineel idee! erg leuk

• 1

Leuk!
Bovendien voor de quiz op de volgende forum meeting:“benoem de onderdelen”.:smiley:

gr.
Han

Leuk bedacht en gedaan (tu).

Mvrgr, Andre

Leuk idee! Ik zou zelf wel een half zo klein lijstje nemen, vind het zelf nu vooral veel wit :wink:

Door de topictitel dacht ik een opsomming van uurwerken te zien te krijgen, maar dit is veel leuker. Goed bedacht en uitgevoerd. (tu)

Veekeren Schreef:

Leuk idee! Ik zou zelf wel een half zo klein
lijstje nemen, vind het zelf nu vooral veel wit :wink:

Kleiner lijstje, groter uurwerk of meerdere uurwerken, het kan allemaal! Lijkt me ook mooi om bijvoorbeeld verschillende uurwerken naast elkaar te plakken als overzicht, of de aparte onderdelen naast elkaar ter vergelijking:)

Maar goed, dit was om uit te proberen:) En ik vind het wel voor herhaling vatbaar:D

Erg leuk idee inderdaad. Misschien nog een tip voor als je dit wilt herhalen: persoonlijk vind ik de lijmdruppeltjes een beetje slordig staan. Als je gebruik maakt van zelfklevend karton oid ziet het er denk ik nog strakker uit.

erg leuk bedacht en ook leuk om te zien , zou er wel een van een mooi longines kaliber willen hebben , zou hem dan wel in een iets kleiner lijstje doen.

Leuk idee!

Groet, Jurgen

ticothijs82 Schreef:

Een exploded view ::o

haha irl exploded view zul je bedoelen

Mauzer Schreef:

Glenn Schreef:

gr. Glenn

Handel hoeft niet, maar als je iets leuks te
ruilen hebt wil ik er wel eentje voor je maken;)

ja doei! en jij alle plezier van t knutselen aan uurwerkjes zeker :wink:

wat een leuk idee (tu)
lijkt me ook mooi om een keertje te doen.

Echt een leuk idee (tu)