Uurwerkbeurs Papendrecht

Hallo forumleden,

Op het internet kwam ik de volgende mededeling tegen. De uurwerkbeurs in Papendrecht wordt gehouden op 17 maart 2007. Misschien hebben jullie er iets aan of was deze beurs nog niet bekent bij jullie. In iedergeval, veel plezier als je er naar toe gaat.

Zijn er mensen die weten of er nog meer van dit soort beurzen gehouden worden? Laat het eens weten!

(O ja, Paul zo als je ziet is het uploaden mij nu ook gelukt.)

Zondag is er een beurs in Antwerpen. Zijn het in Papendrecht alleen maar klokken of zijn de horloges ook goed vertegenwoordigd?

Hallo Jürgen,

Ik zou het niet weten, want ik behoor tot één van degeen die er nog nooit geweest is. Wie het weet, mag (lees moet) het vertellen.

Ben een paar maanden geleden bij deze beurs geweest. De stands zijn verdeeld over 2 zalen elke zaal met circa 30 exposanten. De klokken zijn oververtegenwoordigd, het aanbod van horloges is niet overweldigend. Voornamelijk vintage werk.
En voor degene die van ver moeten komen. In Papendrecht is verder niets te doen

mvg
Andre (geboren/getogen in Papendrecht)

Weet iemand of Antwerpen interessant is qua omvang en aanbod van horloges? Weet verder iemand waar op internet een overicht te vinden is, van alle grotere beurzen in de Benelux en Duitsland?

In Antwerpen zou er ook niet veel te zien zijn (van horen zeggen op andere fora) maar ik ben van Antwerpen en ga toch eens kijken.

Hallo Andre,

Staan er op de beurs in Papendrecht ook eventueel stands met gereedschap? Altijd interessant.

Volgens mij wel. Het aanbod zal alleen niet zo ruim zijn als op de Rikketik gezien de kleinschaligheid van deze beurs.

Bedankt voor de info Andre.