Uurwerkbeurs Visé Belgie

Zondag de 25e is er een beurs in Vise Belgie;

Heeft iemand hier ervaringen mee en gaat er wellicht naartoe?

Ik heb er ervaring mee. Toen ik er was, een paar jaar geleden, werd er reclame gemaakt dat het een grote uurwerk beurs zou zijn. Als er 8 tafels met spullen waren, was het veel.
Met andere woorden: mij vind je daar niet meer. Zonde van de tijd.
Misschien dat het intussen flink gegroeid is.

Is geen moete waard niks anders dan wandklokken
Ben zelf van Belgie ook eenmaal geweest veel namaak oppassen !!

Ja, het is geen Rikketik. Maar ik won er naast en zal natuurlijk op bezoek gaan.

@brunod Ik ben gisteren geweest en vond het toch redelijk de moeite waard. Ik zal nog wel een topic openen met mijn aanwinsten. Ik heb er weinig klokken gezien en merendeel horloges. Ik gok dat er ongeveer 25 tafels stonden.

Ja, iedereen was tevreden (koper-verkoper) omdat het de eerste keer was dat er zoveel mensen waren. Laatste keer was er zelfs niet de helft ervan.
Ik heb geen horloge gekocht, maar een paar boeken en werktuigen. Jammer heb ik geen feintaster gevonden… Maar het is altijd zoals vissen gaan : jij gaat voor iets en komt met iets anders terug :smile:
Wanneer was jij daar ? Ik ben de hele voormiddag geweest. Wij hadden kunnen ontmoeten.

Ik was er van een uur of 9 tot 11 en heb een keer of 3 rondgelopen. Uiteindelijk bij de allereerste tafel links bij binnenkomst een edox gekocht. Die komt nog in het vintage deel. In de tweede rij heb ik een automaat op de kop getikt voor weinig. Jammer genoeg elkaar idd niet getroffen. Wat me wel opviel dat een paar verhuurde plekken niet bezet waren en de verkopers hebben laten afweten?

Er zijn tafels die helemaal niet bezet waren, en een denk ik die normaal bezet zou zijn maar de verkoper is niet gekomen.
Voor de volgende keer moeten wij een “flag” gebruiken om elkaar te herkennen :wink: