Uurwerken gezocht voor dansvoorstelling

Stichting Baila Louca is op zoek naar 66 uurwerken, horloges, wekkers, klokken voor het decor van een dansvoorstelling op 25 april in het voormalig Fotomuseum op de Witte de Withstraat te Rotterdam. Wie kan ons hieraan helpen?

Baila Louca zet zich in voor jong danstalent. Zij produceert al enkele jaren voorstellingen van moderne dans en wordt ondersteund door de dienst Kunst en Cultuur van de Gemeente Rotterdam. Eerdere voorstellingen werden ondermeer gegeven in Zaal de Unie en in de Van Nelle Ontwerpfabriek.

Het is voor gebruik tijdens één voorstelling. De uurwerken worden opgehangen aan twee wanden die in de vorm van een trechter staan. Rita Vilhena de choreograaf wil hiermee een tijdportaal suggereren dat het publiek naar een andere tijd brengt. De uurwerken hoeven het niet te doen en worden opgehaald en achteraf weer terugbezorgd. De opbouw vindt plaats op maandag 21 april. Na het weekeinde van de voorstelling wordt het decor afgebouwd.

Wij zouden het bijzonder op prijs stellen wanneer iemand een verzameling beschikbaar wil stellen voor het decor. U bent uiteraard meer dan welkom op de voorstelling.

U kunt ons mailen op info@bailalouca.com of mij telefonsich bereiken op 06-54603773.

Namens Stichting Baila Louca

Ron Biondina

Beste Ron,

Ik ben bang dat er weinig forumleden zijn die hun horloges af zullen staan voor dit project. Hoe leuk ook. Daarvoor zijn we toch wel veel te voorzichtig met onze uurwerken. Wellicht zijn wekkers/hangklokken ook een betere optie. Die heb ik op dit forum nog niet gezien. Maar wie weet, meldt zich nog iemand.
Succes met de zoektocht en de voorstelling natuurlijk! Ik hoop dat het lukt(tu).

Groeten, Tom Vreeken.