Hangt er ook een beetje vanaf of het duidelijk te zien was op de gepubliceerde foto’s van het object. Maar kom op, je koopt iets tweedehands, het is niet alsof je een nieuwe van de website van Zenith zelf bestelde. Ik kan me voorstellen dat het voor @Meistersinger moeilijker zou zijn om 'm zo maar even terug te sturen dan je nou aangeeft.
Exact dat. Ik zou 'm gewoon door de goede man laten fixen, @Meistersinger . Oops… het gaat hard. Doorscrollen en het is al gebeurd! Geweldig!
Dat is correct. Mag ik vragen welke referentie dit is en hoe groot dat ding is? Ik vind dit eerlijk gezegd wel een mooie concurrent voor de Calatrava-5157-Goldfeather neigingen die ik nog heb.
Mijn Shunbun is een bonkig sporthorloge met een 40,5mm case en een hoogte van 12,8mm tot de top van het boxed saffiertje. Da’s andere koek dan deze dresser.
39mm zou ik een keer in het echie moeten zien, ik neig zelf naar 35-37mm dress watches, maar hij blijft geweldig.
Mooi werk !
Hier voor de anderen voor de duidelijkheid nog een macro van zo`n veertje uit mijn Omega, echt flinterdun en circa 5 mm breed. Niet hoesten want dan wordt het zoeken
Ik zat net aan deze Zenith en de situatie te denken en zie nu dat @PeterLC zijn magische talenten al heeft laten werken! Geweldig zeg. Mooi dat je dit hebt willen doen. En in wat een tijdsbestek zeg.
@Meistersinger Nogmaals gefeliciteerd en veel draagplezier, dit is echt een prachtstuk.