Sinds de Groningen-kraan naar 0 gaat zijn de opbrengsten tamelijk verwaarloosbaar. Die inkomsten werden voorheen gebruikt om de rijksbegroting vlot te trekken. Het moet uit de lengte of de breedte komen nu Boetje!
t.o.v. de 50 miljard kuub per jaar die wegvalt. Oftewel je houdt 16% van je inkomsten over… jij zou niet misstaan in het huidige kabinet met jouw argumentatie
Nice! Welk merk/model is dit?
Dit is the one and only Tudor bb54. Echt een fenomenaal horloge!
Ik had wel gelezen dat de t-fit microadjust van Tudor bb minder standen heeft dan 1 hele link afstand waardoor je als je pech hebt de horlogeband of net te strak of te los zit. Het advies is dan een after market half link te kopen. Wat zijn jouw ervaringen met de t-fit?
Ik denk dat het idd een beetje een soort van geluk hebben is. Ik heb bijvoorbeeld nu de ‘grootste stand’ zonder halve link oid. bij warm weer (waar je pols wat uitzet/de boel gaat plakken) zit ie precies goed. Bij koud weer heb ik in principe een aantal standjes over, die ik eigenlijk niet gebruik. Ik gebruik dus die micro instellingen eigenlijk niet omdat hij bij mij al perfect zit, dus geen reden om een halve schakel te kopen. Voor mij had er bij wijze van niet eens micro verstelling op hoeven zitten
Heerlijk als het horloge meteen perfect zit. Veel draagplezier.
Nou dat dus. Als je toch vierduizend euro ergens voor durft te vragen dan zorg je toch dat het voor iedereen goed zit zonder geluk te hoeven hebben?
Het is technisch nou ook niet zo uitdagend om een paar gaatjes en een pushpennetje in een sluiting te leveren.
Dat hele vorm-voor-functie denken hoort echt niet op dit niveau.
p.s. wel fijn dat hij bij jou perfect zit, dat is een heerlijk gevoel
Hier heb je natuurlijk 100% gelijk in! Het is ook wel gek dat de horlogegemeenschap dit soort van accepteert. Het geeft een signaal dat de industrie overal mee weg lijkt te komen, het wordt toch wel verkocht denken ze. Hoevaak je leest dat men een horloge toch weer verkoopt vanwege de band, hoewel ze het horloge echt geweldig vinden.
Farer heeft net een horloge uitgebracht die vrijwel al je eisen af vinkt:
- mij laten geloven dat hij, mits goed onderhouden, onverwoestbaar is
(subjectief, maar soit)
- 38mm of kleiner zijn
- niet saai zijn
(ook subjectief, maar weinigen zullen Farer als saai bestempelen)
- Er goed uitzien op zowel staal als metaal
(had ik al iets gezegd over subjectief?)
- ¡MOET! een micro-afstelbare stalen band hebben
- Mee kunnen naar kantoor (Nee, ik ben geen bankier (meer) waar alles wat niet grijs is uit de toon valt. Hoeft dus niet te streng maar een grote duiker is te gortig.) maar ook gewoon lekker mee een berg kunnen beklimmen.
(subjec… is inmiddels duidelijk)
- 4k of minder kosten
Tja, leuk, maar lijkt me toch net iets teveel op Spinnaker voor 2x de prijs.
Is een hele mooie.
Dat was uiteindelijk de gouden tip, waarvoor dank!
Die was zeker bewust. Ik hou van subtiel en onopvallend. Zie het als een binnenpretje waar ik het weet maar de rest van de mensen het niet opvalt. Plus met 16cm polsen is het eigenlijk een hele aardige maat. De OP34 draagt daarnaast ook nog wen stuk groter dan hij is dus zou het niet groter willen.
Precies! Ik heb me lang verzet tegen de Rolex-jeuk, maar toen ik eenmaal de juiste combi had ontdekt en gevonden, ben ik toch overstag gegaan. Veel plezier met je aankoop, idd een hele mooie!