Uw mening

wat vinden jullie van deze pracht klok from down under de maggrette kauri

Heb je een foto erbij of is het de bedoeling dat we zelf plaatjes gaan zoeken?

Zie: http://www.horloge.info/nieuws_en_modellen_item.php?n=Magrette-Regattare-Kauri-PVD:-uit-het-oudste-hout-gesneden&nieuwsid=153

Ik vond 'm meteen erg mooi toen ik 'm zag. Vooral door dat stukje hout, ik heb daar iets mee… Ik heb ook overwogen 'm te kopen maar heb het niet gedaan. Misschien krijg ik daar spijt van?

Ik vind ze een leuk en vooral betaalbaarder alternatief voor bv panerai, U-Boot en aanverwanten. Met dit type klokken heb ik een soort haat-liefde verhouding. Ik vind ze wat hebben maar ze zelf kopen met m’n smalle polsjes…

Ik vind het een klok waarbij wel erg behoorlijk naar Panerai is gekeken… en ik vind hout eigenlijk niet zo bij horloges passen, dat is meer iets voor een Friese staartklok of zo. Al met al ben ik er niet kapot van.

vind het wel wat hebben maar ik ben dan ook gek op friese staartklokken.

:)

tjvreeken Schreef:

Ik vind het een klok waarbij wel erg behoorlijk
naar Panerai is gekeken… en ik vind hout
eigenlijk niet zo bij horloges passen, dat is meer
iets voor een Friese staartklok of zo. Al met al
ben ik er niet kapot van.

Niets toe te voegen.
Maar, hey, ik hoef 'm niet mooi te vinden!

wel van alle uurwerken vindt je links of rechts wel een kloon en dan vind ik het persoonlijk leuk dat deze bestaat voor een heel betaalbare prijs. Maar de discussie of panerai en al de andere dure merken hun prijs waard zijn gaan we niet weer opstarten of ik moet me weer openlijk excuseren -))

Het is een mooi klokje.

ik kreeg net een mail van maggrette nederland dat er problemen zijn met de geleverde eta uurwerken in dit model dus zo zie je maar dat ook de zwitsers soms problemen hebben model is dus voorlopig niet leverbaar balen want ik wilde er een bestellen wordt vervolgt gr hans

Ik vind hem mooi, maar hoe serieus kan je die “gelimiteerd tot 100 stuks” nemen?

Net zo serieus als de 500 exemplaren voor Magrette Regattare VALENCIA denk ik :wink:

Maar dat maakt niet uit, je koopt een klok toch omdat je 'm mooi vind, niet omdat het een gelimiteerde oplage is?

Maar om even op de oorspronkelijke vraag terug te komen: de “normale” uitvoering vind ik stukken mooier. Ieder zijn smaak.

“Anonimo meets Panerai” ??

Ik vind 'm eigenlijk wel mooi

Groet
Mark

Welja, ik vind 't een leuke klok. Al zou ik 'm zelf niet aanschaffen.

Mijn beste,

Het is niet geheel mijn ding, om het zo maar eens te zeggen. Ik zou dit horloge eigenlijk in het echt moeten zien om het de waardering te geven die het wellicht toekomt.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.

Orologio Signaturis Temporis.:wink: