#vaakbenjetebang

Of een sigaret opsteken in je Tesla.

3 likes

Op weg naar Schiphol.

5 likes

Prachtig topic! Mooi om de verschillende meningen te zien. Gebruik het horloge lekker zoals je zelf wil, elk krasje zijn eigen verhaal of dat hij 10 jaar nog als nieuw is. Geen verkeerd antwoord mogelijk.

Vergelijkbaar met een nieuwe auto. De een rijd er mee alsof hij gestolen is de andere alsof hij van boter gemaakt is. Gewoon lekker zelf weten.

6 likes

:joy:

1 like

Alhoewel ik dit zelf nooit zal doen, begrijp ik je wel. Ik vind het mooi dat je er zo mee om kan gaan.

Aan de andere kant begrip ook voor de liefhebbers die dit niet doen. Kan mij voorstellen, dat wanneer je heel lang hebt moeten sparen voor zo’n aankoop, je minder risico’s neemt.

toen ik de bovenste plaatjes zag was mijn eerste gedachte: die man maakt ijslollies :slight_smile:

1 like

Ik moest lachen. Hardop. In de tesla. Bewijs:

Op dit soort momenten vind ik het jammer dat ik niet meer rook.

6 likes

Heb je geen sigaar in je dashboardkastje?

Helaas. Nu ik er persoonlijk voor zorg dat de aarde niet naar de klote gaat, wil ik erbij zijn ook!

2 likes

Ah wacht. Jij bent al een tijdje getrouwd dat is waar ook. #deprikvandecola

1 like

Weer mis. Ik heb nog gewoon een vriendin. Ze is dan wel 40, maar dat hoeven jullie niet te weten.

1 like

Ah. Een Tesla en een ouwe fiets. Ook een mooie contradictie.

3 likes

Ben niet te bang om te duiken met m’n duiker, maar mishandelen is wat anders.

1 like

Gaat prima hoor. Je moet alleen af en toe iets harder trappen.

4 likes

Bijkomend voordeel is dat de remmen vaak ook wat minder goed werken. :tada:

3 likes

En de kans op diefstal is ook verwaarloosbaar.

4 likes

Laatst met m’n Skoewallie (hoe schrijf jij dat ook al weer) in de ballenbak van de glijbaan geweest met m’n zoontje. Dikke kras (lees schampschot) op de bezelinlay. Keihard janken natuurlijk (niet m’n zoontje maar ik) en via een forumgenoot gelijk een nieuwe gehosselt. Maar als ik nu naar die bezel kijk dan geeft die scratch juist een leuke herinnering en moet ik weer janken. Deze keer alleen van blijde emotie (je wordt een mietje als je een kind krijgt). Ik snap topicstarter dus wel. Je moet dat ding gewoon leven. Maar dat is makkelijk gezegd met een Skoewallie van 500 piek.

3 likes

Skoewaalè

SX353_BO1,204,203,200

3 likes

Ik zeg zelf eigenlijk altijd Skweel.
Speak English :fu:t3:

Tja het is Italiaans. Zeg jij ook vuhrarrie in plaats van fèhraaaarie?

2 likes