Vaarwel mijn vriend

Doe nou eens lieffffff.

2 likes

Vervelend dat je die val gemaakt hebt. Gelukkig ben je nog heel. En dan het volgende:

Stuur het naar me op. Dan herstel ik het glas en als het lukt de kast. Free of charge. Er wordt al genoeg weggegooid.

40 likes

En binnen het uur:

Hulde!

En sterkte met je lichamelijk herstel.

3 likes

Of zo als ze hier plegen te zeggen: de eerste kras is het ergste, en iedere kras heeft een verhaal.

:grimacing:

Sterkte met je eigen herstel !

Das balen hè @Fate_Amenable_To_Change

8 likes

Beterschap :four_leaf_clover:

1 like

Dat is klasse👌

:raised_hands:t3::+1:t3:

Held!

Dit heet op-je-platina dat geeft je horloge ziel

5 likes

Haha mooie pun :rofl:

Beterschap en mooi aanbod voor herstel!

1 like

Ik hoop dat je er zelf niets aan overhoud, de scooter kan gefıxed worden.

1 like

Zonde van de scooter en beterschap!
Gelukkig kom je er zelf goed vanaf, dat staat voorop.

1 like

Sterkte met de schaafwonden en geluk met het herstel !

Top, man. besef wel dat de glassplinters via de wijzeropening en het datumvenster makkelijk het uurwerk binnen komen. Altijd eigenlijk…

1 like

Thanks, ik zag het ook al op de dial. We zullen zien. Misschien loopt ze nog 20 jaar prima. Dat zou mooi zijn!

1 like

Ik heb altijd gedacht dat dit een broodje aap verhaal was om je een full service aan te smeren, maar ik ken je genoeg om er nu aan te twijfelen. Heb je echt al eens glas uit het uurwerk moeten halen?

O jazeker. Zowel mineraal als saffier - het zit overal. Echt erg. Wijzerplaat en wijzers er af, en een kwartiertje deppen met Rodico - dan heb je 98% wel te pakken. Maar die laatste 2% zouden alsnog het raderwerk in kunnen sluipen, t.z.t. Dat kan dan vooral via het kijkgat in de platine, waar je als horlogemaker kunt zien of je de ankerpaletten netjes genoeg hebt gesmeerd. Dat is de belangrijkste opening tussen wijzerplaatzijde en werkzijde.

In principe is het bij een gebroken glas altijd full service.

5 likes

Duidelijk antwoord, dank je!

1 like

Zo te zien heeft je horloge je tot laatste snik geholpen je tijd te verlengen. Die scheuren zouden normaal in je pols gezeten hebben…
Hij was er voor je tot zijn laatste… Tik

1 like