Vaarwel mijn vriend

Vandaag op de plaat gegaan met de scooter… ik ben er gelukkig vanaf gekomen met alleen schaafwonden en een zere schouder maar mijn horloge heeft de klap helaas niet overleefd…

Hij tikt nog maar het glas is kapot en er zijn beschadigingen aan de kast… voor deze vriend is het ook niet waard om het terug te restaureren. Hierbij gaat deze dus weg moeten…

Als iemand intresse heeft voor de nh35a zelf of de wijzerplaat, voor een restauratieproject etc… mag je een pb sturen. Anders zal hij hier thuis als litteken blijven staan…

9 likes

@Knight Ik heb ervan genoten tot het laatste moment… Sorry dat hij niet lang heeft mogen voort leven…

3 likes

Als de materiële schade het ergste is, ben je er goed vanaf gekomen. Dit is vervangbaar.

Even een nachtje slechter slapen op de schaafwonden en de eerstvolgende warme douche gevoelig en dan wordt het fysieke steeds minder erg.

Sterkte!

3 likes

Nooit meer is voor altijd.

Jammer van het horloge, maar een geluk dat je er niet beroerder aan toe bent!!

Wel oppassen met schaafwonden in verband met infectie.

1 like

Schaafwonden genezen, je scooter en t horloge niet.

Mooi bagger.

Succes met dit verlies.

3 likes

Gelukkig is het niet je grail watch. Je heb nu weleen reden om een nieuw horloge te kopen.

1 like

Vervelend maar zo te horen heb je geluk gehad ook ergens!

Scooter ook kapot of?

Nah ook gewoon vol met krassen net als ik😅

1 like

Hallo Jay,
Wat een smak heb je gemaakt!
Hopelijk herstel je snel .
De scooter kan hersteld worden gelukkig. Als ik een mooi horloge zie
voor een zacht prijsje tip ik je.
Groet

1 like

Goed herstel kerel!

Ja we gaan wel weer binnenkort een nieuwe duiker moeten zoeken😅

Heb in een week of twee waarschijnlijk de seiko turtle fiffer mijn kant op dus als die bevalt zal dat misschien wel een optie zijn.

1 like

Ging je als Valentino Rossi door het verkeer?

Gelukkig heb je deze voor iets meer dan een meijer weer nieuw😎 . Beterschap!

1 like

En zo is het.:joy:

1 like

Gelukkig dat je er zo goed van af bent gekomen. Jammer van het horloge gelukkig is zoiets te vervangen. Goed herstel met je schouder toegewenst. Be safe, take care!

1 like

Beterschap

Herstel snel!!!

1 like

Is er toch nog iets goeds uit een heel naar ongeluk gekomen. Sterkte met de nasleep, ik hoop wel dat je een geiniger horloge vindt.

4 likes