Vacheron complicatie kanon

Ja gek genoeg ik ook, erg fraai

1 like

Tegen geringe meerprijs is ie leverbaar met op sterkte geslepen glas :wink:

4 likes

Nee joh, gewoon naar de horlogemaker om de hoek. :rofl:

4 likes

Prachtig kunstwerkje.
Staat jammer genoeg geen prijs bij, maar na een blik op het saldo van m’n spaarrekening, durf ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat ik nog heel even door moet sparen.

1 like

Same same, heb nog geen f*ck you money :neutral_face:

1 like

Bij mij ook maar ik kan elk moment de erfenis van een Nigeriaanse prins op de bankrekening gestort krijgen.

5 likes

Prachtig maar de zomertijd instellen moet toch een zenuwslopende exercitie zijn.

3 likes

Erg bijzonder, ook erg druk en groot en voor mij minstens 38 complicaties te veel. Ondanks dat een opmerkelijk staaltje haute horlogerie.

Op de markt :scream:

2 likes

Gewoon gaaf! En tegelijkertijd natuurlijk allesbehalve gewoon… Natuurlijk te groot, maar als geld geen rol zou spelen :person_facepalming: zou ik hem kopen :rofl:

45mm? Dat vereist een flinke pols.

Ik gok zo rond de €1.000.000,- en een beetje.

Met korting?

Ja, denk dat je daarmee een ticketje koopt om 'm in het echt te besnuffelen. Altijd wat koffiedik kijken natuurlijk, maar Pateks met een paar complicaties gaan al voor veel meer dan dat. Zo’n piĆØce unique met record aantal complicaties… Wie gaat t zeggen.

2 likes

Ah yes. Volgens mij hoorde ik Daan van Fratello hier vanmorgen over op BNR. :+1:t2::grin:

1 like

Nog een artikel erover…

Officieel: dit is ā€˜het meest gecompliceerde’ polshorloge ooit (en als u dit leest zult u begrijpen waarom)
https://www.demorgen.be/nieuws/officieel-dit-is-het-meest-gecompliceerde-polshorloge-ooit-en-als-u-dit-leest-zult-u-begrijpen-waarom~bb8f40963/

1 like

Van iemand die denkt dat Vacheron de voornaam is van een levende man die dat in zijn eentje bedacht. :thinking::rofl::wink:

1 like

:wink: dus eigenlijk…

1 like

Indrukwekkend. Maar mij te druk.

Haha, dat leest inderdaad op sarcasme, maar ik bedoelde het oprecht. Gave techniek!

2 likes