Vacheron Constantin 222 in het staal net bekendgemaakt

Heeftie poincon de geneve?

Yep

Het uurwerk ziet er zo… basic uit.
Maar dat zal op detailfotos wel anders zijn dan.

Ik vind hem wel vet hoor.

17 likes

Dat fingerprint motiefje op foto 3 staat hem best goed :sweat_smile:

4 likes

Ja, dat was nieuw ten opzichte van het origineel.

3 likes

Cool!

Vind je hem niet te groot dragen?

Mooi hoeveel lof deze reedition ontvangt t.o.v. de stront die de cubitus over zich heen krijgt.

5 likes

Neuh, niet echt. Het is geen model voor vooraan op de pols, maar wat verder op je arm is hij oké. En erg comfortabel wel.

Die 222 heeft uiterlijk gezien natuurlijk weinig anders dan wat we al kenden en waar iedereen al lyrisch over was, dus wat dat betreft een veilige keuze. De Cubitus, like it or not, heeft wel wat nieuws te bieden.

1 like

Precies dat. Dus cool. :sunglasses:

1 like

Kun je er eigenlijk mee zwemmen?

Vind hem mooier dan de Overseas. Minder groot en lomp. Rotor had best wat mooier gemogen.

Iets minder arrogant gelanceerd…

1 like

Ja, 50 meter WR.

2 likes

Mooi horloge.
Prijs is relatief, maar ik vind het toch wat aan de hoge kant :face_with_peeking_eye:

mag je er dan gewoon mee zwemmen?

1 like

Heb het ding vandaag ook om de pols gehad. Ik vond het geheel erg mooi. Ingetogen vrij klassieke wijzerplaat in een fraaie kleur blauw. Geen navy, geen baby, ook weer geen petrol, maar smaakvol. Band zat top - uiteraard niet op maat maar gevoel was goed. Uurwerk was ik niet van onder de indruk, maar dat is met name omdat ik hetzelfde basiskaliber al eens in mijn 56 heb gehad. Doet qua afwerking verder niet onder voor wat je in een 5711/5811/16202 aantreft. Zou wel het oorspronkelijke 1120 uurwerk kiezen boven de 2455, maar goed. Maat is echt goed op een pols van 17cm of groter. Draagt bijv mooier dan een 15300. 15202/16202 heb ik nooit gedragen, maar die dragen zo lees ik als een 15300 maar dan dunner. Ik heb er meteen een nieuwe Overseas 4520 naast gehouden en de pasvorm is niet te vergelijken. De Overseas is in verhouding behoorlijk dik en groot. All in all een prachtig horloge voor mensen die geen opvallend horloge willen, maar meer op zoek zijn naar quiet luxury.

11 likes

waar heb jij hem gepast?

Op de PC

1 like

Top, dank je wel!

Want?
Die Stern heeft na enige tijd een keertje in het plaatselijke suffertje ongelukkig gereageerd op het afkraken en dat was het wel zo’n beetje…
De beeldvorming die hierdoor ontstaan is heeft niets van doen met de campagne.
My2cents.

Ook snorkelen hoor. Geen probleem.

1 like