Vacheron constantin heeft zojuist de 222 in het staal met een blauwe wijzerplaat aangekondigd. Prijs: €35.300.
De grootte lijkt perfect!
De gouden versie was al prachtig, maar deze mag er ook meer dan zijn .
En de maat ziet er perfect uit, wat een knaller zeg!
Hoppa.
De nieuwe aanwinst van 2025 wat mij betreft
Prachtig!! Echt heel gaaf.
Maar verdorie het blijft een sloot euro’s voor staal.
Ik moet daar echt nog ff aan wennen. Lees: ben er nog niet klaar voor.
Precies wat ik dacht, een mooi horloge, maar ik deel niet in de euforie.
Fantastisch!
De vintage variant is echt mijn grail watch. En gezien de prijs van die modellen en van deze zal dat waarschijnlijk altijd zo blijven, maar voor mij is de 222 in staal altijd al de mooiste van de geïntegreerde sportmodellen van de grote merken geweest. Verfijnder dan de Royal Oak, nog cleaner dan de Nautilus. En hij is zoveel meer onder de radar dan de hiervoor genoemden.
Dat ze met de nieuwe variant zo trouw blijven aan het oorspronkelijke model vind ik alleen maar vet.
snaaks modelletje met mooie maten! band vind ik ook mooi geïntegreerd zonder rare knik of iets erin zoals je vaker helaas ziet. Helemaal top! weinig op af te dingen ben ik bang…knap hoe ze dat kunnen maken voor die prijs!
Wat een geinig ding zeg.
of hoe een naam een exuberant hoge prijs verantwoorden kan!
Supervet. Ik wil ‘m.
Leuk hoor, maar niet voor mij, ook niet voor €5.000,-.
Geweldig
lelijk is hij niet maar mooi heeft ook vele begrippen en deze doet het niet echt bij mij, ook al moest hij tien maal goedkoper zijn
Het kruisje op 5 uur is wel goud.
Ben ik de enige die zo’n bezel een enorme afknapper vind?
En dan: 270-jarig jubileum, waar slaat dat op? " De 222, een horloge dat in 1977 werd gecreëerd om de 222e verjaardag van het merk te vieren" dat heeft nog iets humoristisch.
Soms denk ik dat de hele wereld gek geworden is behalve ik….
Sommige mensen in dit topic zijn duidelijk niet de doelgroep voor dit horloge. Ik vind m top en zou er dit jaar graag een toevoegen.