ze hebben bezuinigd op de secondenwijzer?
Top! Vet ding maar ik sluit me aan bij @ZeeVanTijd . Ik ben er ook nog niet klaar voor om dit soort geld aan een stalen horloge uit te geven. Als die überhaupt voor retail beschikbaar is. Zou me niet verbazen als dat lastig gaat worden bij dit model.
Het is al vast wel eens eerder besproken bij een ander horloge maar…wat maak dat dit horloge €35.000,- moet kosten in staal?
Poeh wat een ding. 222 is een van de sickste horloges ooit. En toch, zou ik 't er nooit aan uitgeven. Maar wel schitterend. Wauw.
het tegen een reële prijs verkopen devalueert dan meteen alle andere bestaande modellen…en laat zien dat VC meer dan 200 jaar daar maling aan heeft gehad
Erg mooi horloge. Super dat hij nu ook in het staal is. Denk alleen wel praktisch niet te krijgen voor de normale sterveling.
Dezelfde reden, waarom een jumbofles Armand de Brignac in de Trofana Alm €20.000 kost.
Er zijn voldoende mensen die het ervoor over hebben, dus waarom niet?
Bedankt voor de info.
37mm… gelukkig te klein🫣
Daar heb je wel een punt als je 43mm gewend bent.
Denk trouwens dat die 222 wel groter draagt dan 37.
Mooie , de prijs iets minder
.
Ronduit prachtig, alleen vind ik het jammer dat hij geen secondewijzer heeft. Maar het origineel had er ook geen, ik snap het wel. Ik vind ruim 35K wel meevallen in vergelijking met PP of AP. En inderdaad, niet iedereen in dit topic zit in de doelgroep.
En ook in dit metaal is hij lelijk. Zeker wanneer je de taper van de band naar clasp bekijkt is het een horreur. De wijzers lijken ook erg skeer.
De maten zijn wel mooi. En het is beter dan een Cubitus.
Maar het is geen Locomotive.
Ik begin VC steeds meer de Nr.1 te vinden van de 3, het was al een tijd zo maar dit bevestigt het wederom.
Hop naar binnen!
Mooi, maar in vind het altijd jammer dat het datum venster een andere kleur heeft dan de wijzerplaat.
Gelukkig niet.
Ja, uiteindelijk zijn alle geïntegreerde bracelets Laat ik heel erg eerlijk zijn: Als je een gratis Nautilus, Locomotive, 222, Engineer, Royal Oak en onderstaande Ebel op een rijtje zou leggen, en ik mocht 'm niet verkopen, dan zou ik dit horloge van die tafel graaien:
Noem me een barbaar. Hij is overigens ook 37x8mm.
Slim, dan valt het minder op als ie +15 per dag loopt.