Pfff. Wat een geld voor staal. PP, Brequet en Lange hebben minimaal een optie in goud. Om over JLC maar te zwijgen….
Een Tissot prx is mooier in deze categorie vind ik.
Wat een geld haha.
35000, nou dan neem ik wel de 35mm prx, ook als ik miljonair zou zijn is dat dan mijn keus
Hij is wel mooi hoor dat wel.
Ik vind hem tof. Typisch voorbeeld van Veblen product, dat wel. Prijs is natuurlijk buitensporig voor wat het is.
Trainee zal wel nulletje teveel hebben geschreven in het persbericht. Inmiddels een bonus gekregen na de eerste reacties.
Een heule dure PRX. Bracelet schijnt wel lekker te zitten.
Nou, de eerste bestelling is in ieder geval geschreven in de boutique!
Kan niet wachten.
Ultra thin uurwerk
Een van de grote 3
Goud staat me niet, dus staal
Goud is’m gewoon niet voor mij. (Vind de plaat ook net flets zat)
Ik ga hier vast haat voor krijgen. Maar, 35K, voor dit?! Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind 'm zo saai dat ik in geen 35.000 jaar hier 35.000 euro voor zou neerleggen… De kast is, op 3 haren na volledig gebrushed, de wijzerplaat plat blauw en saai, de wijzers en indices voelen ook maar wat matig aan. Om verder nog maar te zwijgen over de bezel.
Ik vind het maar een matig horloge. En dan geef ik het nog een aardige score in mijn optiek.
Dat mag dan ook wel voor dat geld.
Staat je goed hoor!
Mooi ding! (Ik heb precies dezelfde)
Hadden ze hem nog niet binnen? De stalen?
Beetje te vergelijken als een GS voor pak m beet 10k.
Van mij mag t een mythe blijven, wat een vreselijk lelijk onding, mijn bescheiden mening.
Qua looks zo cool als Bowie in een E Type. Maar 35 koppen voor:
- 40 uurtjes reserve
- Geen chronometer spes…
- Stalen kast op een bestaand ontwerp.
- Saaie plaat met datum in het wit…
Uiteraard zijn specs in dat prijssegment niet meer echt relevant. Maar voor ± hetzelfde geld zet AP toch iets mooiers op tafel.
Woensdag ligt hij er om ook te kunnen passen.
Jep, dat dus.
Hoe cool de 222 ook is, niet 35K waardig.
Maar hij is wel cool
Een AP ultra thin kost gewoon effe het dubbele op Chrono.
(list ook 32K ish) En de VC heeft een Gouden rotor ed. Daar rekenen dit soort merken gewoon idioot veel geld voor. (ah, de AP ook, zie ik)
Precies. Veel geld voor weinig horloge (imo).