Ah, zo. Ja, soort van. Eerst even opruimen, de Speedmaster als laatste. Als ik tegen de tijd dat ik hem kan ophalen nog steeds zie zitten dan koop ik hem.
Zo niet, houd ik de Speedy en haal ik wat anders moois.
Leuk plan! Moet ik me misschien ook eens aan wagen
Ja, ik ben er lekker mee bezig. Het opruimen bevalt me prima, dus mocht het met die 222 niks worden dan heb ik in elk geval budget voor iets erg leuks.
Er komen sowieso ook wel weer wat nieuwe dingen aan, het kan inderdaad leuk zijn als je het geld gewoon staan hebt. Anders is’t altijd weer afwegingen maken.
Wat een prachtstuk zeg wauw!
En, wat vind je er van, zo naast de PP & RO?
De VC vind ik het mooist. Het mooiste merk van de (Discutabele) Holy Trinity en dan ook vooral de bracelet. Alleen jammer dat de secondewijzer ontbreekt.
Niet mijn foto’s. Wilde het even delen want wel een interessant vergelijk.
Persoonlijk vind ik dat de 222 goud moet zijn - dan komt hij tot leven. Ik vind hem in staal een beetje saai…
Ik vind het zo jammer dat de wijzerplaat en wijzers zo in een Rolex 1603 hadden kunnen zitten. Beetje te basic uitstraling zo.
Snap wat je zegt - maar de wijzers van de RO of Nautilus zijn ook verre van verfijnd. Is eenmaal inherent aan dit type horloges. Een Laurent Ferrier heeft in z’n Auto Sport ook geen prachtige assegai hands. De wijzers in de Overseas zijn minder verfijnd dan in een Cornes de Vache, de Alpine Eagle heeft vlakkere wijzers dan de LUC serie etc.
Gaat het dan vooral om wijzers met lume? En hoe waren de wijzers van je voormalige, bijzonder fraaie, VC 56 Day Date?
Ja dat klopt. De wijzer van de 56 zijn mooi maar simpel, zelfde vorm als die van de Overseas, maar iets simpeler
Mooi!
Ik heb het nieuws over de levertijd niet zo gevolgd. Is de verwachting dat het lang gaat duren dan? Onder ons groepje horloge freaks is het een hype, maar geen idee wat nu de echte vraag is.
ben ook wel benieuwd! Kan me voorstellen dat dit wel wat maanden (of jaren) gaat duren!
Ik ben er een beetje laat bij.
"It is not a limited edtion, but limited production "… expect 1-5 years (waarbij de 5 voor m’n gevoel vooral bedoeld was om in positieve zin te kunnen verassen).
Uiteindelijk wil VC toch graag jouw centjes…