Vacheron Constantin 57 complicaties

Meesterlijk stuk natuurlijk, maar als de grootste complicatie zie ik toch de financiële😁

Ik vind het een onvoorstelbaar knap stukje techniek maar als ik zo’n horloge zie vraag ik me altijd af hoe ze bij ee fabricage in vredesnaam al die wijzers in de correcte positie zetten… Ik heb al moeite om drie wijzers op de juiste manier terug te plaatsen maar dit zijn er wel een paar meer…

Dat is voorzien bij de volgende update… :smile:

1 like

Het instellen van die complicatie uurwerken vraagt kennis van zaken en voor je begint eerst heel goed het instruktieboek (je) lezen en ook begrijpen. Draag ik mijn EPOS Voll-Kalender zet ik alleen de tijd. Ziet toch niemand.


3 likes

Gewoon knap om te hebben als je niet om het geld moet kijken. Maar je zal wel een van de 3 makers moeten inhuren om hem terug gelijk te zetten als hij stilvalt vrees ik. Duidelijk hebreeuwse kalender, zij zitten nu in het jaar 5775.

Tjeemigdepeemig. :dizzy_face:

Dat is me wel wat. Mooi??, ja heeft wel wat.

Je wil vast wel niet laten service’n

Bedankt voor het delen.

Elf.

Hier kan je de maatvoering goed zien…insane.

En het ‘‘kleine’’ broertje voor de pols

3 likes

Dank je voor de side view. Ik dacht niet dat het zo dik was. Het wordt meer een wekker dan een horloge…

Nog evennwat lugs aan lassen, want zakhorloges respecteer ik, maar polshorloges vind ik pas echt leuk.

kleine aanvulling.

2 likes