Vacheron Constantin only

Zo dan!
Wat een plaatje zo! Prachtig!!

1 like

Bijzonder dat als je de frequentie naar een kwart brengt, de powerreserve tot de macht 3 toeneemt.

1 like

Blijf deze echt prachtig vinden! :ok_hand:

1 like

Echt heel mooi , zo kloppend ,:ok_hand:
Voor mij ook echt het ultieme (grail) merk :blush:

1 like

Super mooi!

Ik heb hem zonder de secondewijzer. Prachtige afwerking en draagt fijn met zo mooie dunne kast.

Veel plezier ervan! :slight_smile:

1 like

Zal dit topic maar een beetje levend houden :wink:

29 likes

:drooling_face:

1 like

Heb je er al eens een muisgrijs suede bandje op gelegd? Dat lijkt me mooi ton sur ton.

Ik heb een grijze alligator band op bestelling staan. Daar ben ik ook heel benieuwd naar.
Grijs suede heb ik en zal het snel eens proberen.

1 like

Helemaal top dit!
Wil je eens een wrist shot plaatsen?

Die felle banden maken de plaat beetje flets vind ik. De kunst is om de plaat op te halen. Heel benieuwd!

Welke felle banden?

My bad Paul - ik had in mijn hoofd dat die blauwe band kleuriger was, maar ik zie nu dat het meer navy is. Nu ja, benieuwd naar grijs, buitengewoon fijn ding.

1 like

Iemand van hier die Traditionelle bij Watchdeals weggeplukt? Had hem in mijn favourites bij Chrono staan en zag dat ie weg is.

hahah herkenbaar, ik volgde hem ook!

1 like

Volgen om niet te kopen? Of hopen dat de prijs nog ging zakken?

Dat laatste en je krijgt gelijk een beetje inzicht in de vraag naar dit mooie merk!

Net even gekeken, maar de “goedkope” , gebruikte zijn weg. Die van watchdeals en een ergens in Hongkong, China of Japan.

Had ze namelijk ook als favoriet :smile:

• de nieuwe bij de grijze (Duitsland/ Monaco, Italie), lijken hoger geprijsd dan een half jaar terug. Probleem met die lui is dat het nooit op voorraad is.

Hé! Is toch dezelfde advertentie?
Watchdeals is dezelfde als Official Watches UK??

edit: yes is dezelfde advertentie. Van 11.950 naar 13.244 euro

2 likes

Hé! Dat gaat de verkeerde kant op! :joy: