Vacheron Constantin only

De bruine op staal vind ik het mooiste.

Maar heel eerlijk, ik vind hem net iets te groot bij je. :sweat_smile:

1 like

Wat bedoel je precies? Ik doelde op de listprijs uit 2020.

1 like

Polsmaat 16,5cm op de mirror foto’s zie je dat het net kan. Zou niet groter moeten zijn.

Bedankt voor je eerlijke mening. Vind hem net kunnen, maar ik snap wat je bedoeld.

Ach genoeg leden hier die vinden dat de Speedy’s die ik heb ook (te) groot ogen/zijn op mijn pols. Die vind ik ook gewoon lekker om de pols zitten en draag ik ook gewoon omdat ik het toffe horloges vind.

De bruine is echt wel een mooie kleur. Uiteindelijk zit ik nu nog tussen blauw titanium, groen titanium en zwart staal te twijfelen. Eerst maar eens proberen om die groene in real life te zien.

Maar goed, de Overseas is wat budget betreft toch een meerjaren plan. Wie weet is die dan niet meer te verkrijgen of zo duur geworden dat ik hem niet meer wil/kan kopen.

Time will tell …

5 likes

Die VC draagt wel groot hoor. Vond het op mijn pols niet te doen :no_mouth:

1 like

Mijn pols is nét iets groter en ik heb ook Speedy’s gehad en draag nu een 42 Explorer 2 met redelijk gemak (en veel plezier) dus zou moeten kunnen zou je zeggen. Ik heb wel het idee dat de band de lug-to-lug afmeting versterkt doordat deze niet echt recht naar beneden gaat vanaf de lugs.

Ik vind de blauwe echt heel mooi, maar nog geen van de modellen in het echt gezien.

Maar zoals je zegt, een meerjarenplan en geen idee of het gaat lukken. Ook weer zonde om een groot deel van de huidige collectie ervoor te verkopen…

1 like

Kan ik mij wel iets bij voorstellen.

Klopt vanwege het integrated ontwerp.

Die is echt tof. Zou zeker proberen in real life te zien en passen.

Precies dat inderdaad, zou en ga er zeker niet een deel van de collectie voor verkopen.

1 like

Van de vier nieuwe kleuren was de witte in real life wel echt de mooiste. Vind ik. Wel op de oranje rubber… de overige banden deden het niet voor me…

8 likes

Lekker man!

Ook VC dagje hier!

22 likes

Het lijkt een heel sjiek dagje :sunglasses:

2 likes

Zoiets. :wink:

2 likes

Pffft. :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

9 likes