Vacheron Constantin only

Hij glanst lekker in het licht , mooi :sunglasses:

1 like

Het horloge is niet vast te leggen inderdaad.
Was laatst bij 'n evenementje waar de VC mensen ook weer bij waren, en die gaven ook aan dat het de vetste kleur is irl.

Veel minder hard dan de blauwe, en extreem veel afwisseling. Echt super blij mee!

4 likes

Lekker van genieten int :sun_with_face:

1 like

Hij is ook echt heel vet.

Die Deep Stream in het blauwe deel trouwens ook. Zou ik best willen hebben, maar die is voor mijn pols denk ik net wat te fors.

2 likes

Denk ik ook. Al draag je ook Speedy’s, en die zijn n tandje dikker toch?

Mist wel wat ‘flashy’ voor mij. Die zwarte chrono was vet, maar zo te zien is daar ook n nieuwe eigenaar voor gevonden.

2 likes

Zeker, maar door de kastvorm kan ik een Speedy goed hebben. Die Overseas is een wat platter geheel waardoor die (denk ik) wat gaat overhangen op de smallere pols.

1 like

Op de foto lijkt het wel ok te staan. Maar vind de dial echt te klein op de 34mm. Overal size wel ok!

Ook een extreem grote en daarmee opvallende kroon. Niet mijn horloge helaas.

17 likes

Hij wisselt, as het goed is, van de week van eigenaar maar het is echt een heeeeel fraai horloge. Eigenlijk heb je VC of pas door als je er een vast hebt….

Toch net anders dan een Zenith of zelfs een Breguet qua afwerking en dikte.

14 likes

Oh wacht, die van jou is 40mm. Mooie draagbare maat.
Ik bedoelde eigenlijk die Deep Stream in het blauw, die is 42mm net als de meeste moderne Overseas modellen.

Niet in de maanden zonder R :crazy_face:

Je bedoelt geen dikte? :sweat_smile:

Iemand hier wel eens een Patrimony 36 mm gezien of gepast?

even omhoog scrollen, de mijne is 36mm op een 17cm pols

Ik zie het ja! Prachtig! Die of die met de witte dial en bruine band lijken mij waanzinnig. Ga eens kijken wat die witte dial doet op de tweedehands markt!

Dan kan ik wel beamen. Die van jou deed me IRL 100x meer dan op de foto’s.

Wat gaat er voor terugkomen?

8 likes

Deze moet er nog eens komen.

Heel veel mooier wordt het niet wat mij betreft.

16 likes

Nou, als witgoud ook mag, sla je slag;

(Geweldig aanbod heeft deze dealer trouwens, daar zitten een paar pareltjes tussen)

6 likes

Oh wacht even, ik had die kast helemaal niet gezien…

:sweat_smile:

6 likes

Het heeft wel iets.

2 likes

Cool een stringcase.

1 like