Sorry, ook even vergeten dat je erg op je woorden moet letten hier
80k blijft enorm veel geld, dat was niet perse mijn punt. Ik bedoelde eigenlijk gewoon te zeggen dat dit horloge met 10 bar een perfecte dialyse beater is. Vanzelfsprekend is dat voor iedereen anders, maar ik vind het gewoon lekker om mijn horloges non stop te kunnen dragen. Met hardlopen, zwemmen, douchen, suit etc.
(en uhm nogmaals, 80k is belachelijk veel geld. maar een gemiddelde VC is dat per definitie ook toch?)
Ik zou mij in geen geval druk maken over de waterdichtheid. En zwemmen met een horloge van 80K? Ook geen denken aan. En 80K kan ik overigens ook helemaal niet betalen…
sorry, ik merk dat het een beetje verkeerd overkomt. Mijn punt is dat ik graag had gezien dat de DR 10 bar is, vind ik persoonlijk gewoon fijner omdat je er ongestoord mee kan doen wat je wil.
Ik bezit geen horloge van 80K, dus kan in die zin niet uit eigen ervaring spreken. Maar mijn R P DD kom in de buurt en daar doe ik gewoon alles meer. Ik vind het ‘zonde’ om een mooi horloge te kopen en het niet gewoon lekker te gebruiken.
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en vind het juist ook leuk om hier die verschillende meningen te horen.
Maar ik had mijn topic niet bedoeld dat ik anders wel ‘even’ een horloge van 80k zou kopen. Ik wilde vooral zeggen dat als ik een horloge van 80k zou kopen ik het graag ‘altijd’ om zou willen hebben (ook met zwemmen, sporten, douchen etc.).
Maar dank @willemC. Iedereen zijn eigen ding en vanuit mijn kant respect voor een ieder
Uiteraard alle respect. Maar dit is feitelijk een dresswatch in een sportiever jasje. Ik weet overigens niet of deze hele mooie VC 2 of 3 bar is. Maar er zijn ook de nodige -vergelijkbare- AP RO’s die ook maar (zelfs) 2 of 5 bar waterdichtheid hebben. Het zijn gewoon geen horloges voor het alledaagse werk. En inderdaad, gewoon kopen wat je mooi vindt natuurlijk .
No worries @Joke, was ook niet perse naar jou bedoeld.
Om het ook even op mijzelf te betrekken, ik ben een beetje gevoelig voor die DR.
Nu heb ik zelf een prachtige dress VC met - ik denk - een DR van 3 bar, prima. Een fantastisch horloge met een leren band. Daar ga ik niet mee zwemmen, sport, douchen of wat dan ook.
Maar die 222 is zo’n heerlijke alleskunner, dress watch maar met zijn bracelet ook geschikt voor een echte daily beater. Vandaar mijn wens voor 10 bar.
(laten we ons gezegd voelen om zo in de laatste week van het jaar dergelijke luxe problemen te bespreken )