Niks mis mee, VC!
leuk man! welke kleur is de dial?
Zó lekker deze.
VC liefhebbers,
Afgelopen tijd ben ik me meer in dit merk gaan verdiepen. Verdikke wat een prachtig spul maakt men daar. Ik ben (nog) niet echt van de grote complicaties, dus een Overseas (blauw) wekt de belangstelling. Binnenkort wil ik eens langs de Ad om eea. live te aanschouwen en passen.
Maar… is zoiets gewoon beschikbaar? Ik zie grijs geen gekke prijzen die doen vermoeden alsof er een wachtlijst zou zijn… maar afijn ik heb geen idee.
Iemand met relevante ervaring cq. info?
Mooie keuze ik had hem ook in overweging
Was die zilveren gewoon te koop? Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ik zit erover te denken om in de toekomst of een Traditionelle te kopen, of een Patrimony blauwe wijzerplaat, of een Overseas met zwart of blauwe plaat. Geen idee wat daarvan wel of niet beschikbaar is.
Mooi! Band ziet er ook goed uit!
Blauwe overseas gaan nog steeds boven list, daarnaast maakt VC ongeeer 7000 horloges per jaar. Tel die twee bij elkaar op en dan weet je wat je kansen zijn
Ik wacht al weer twee jaar op een zwarte overseas dual time, en ook daar nog niets van gezen. En die gaat zelfs niet over list
Ergens tussen 20-25k per jaar. Nog steeds significant minder dan AP en Patek natuurlijk.
I stand corrected !
Mooi horloge met de kerstdagen.
Bandje is niet mijn smaak, maar de 1921 compenseert goed
Nee bandje moet je smaak zijn maar met de originele band is hij wel erg klassiek en zo oud ben ik ook weer niet
Super vet!
Geweldig
Geil bandje hoor. Erg cool.
I like it. Probeer eens iets bruin in die stijl
Als ik 60 wordt zet ik de originele bruine er wel weer op
NAlert: Om het jaar eens even goed af te trappen heb ik gisteren de Vacheron Constantin van @ELCHUECO overgenomen. Ik heb hem plechtig beloofd goed voor zijn oogappel te zorgen en af en toe wat beeld materiaal te delen. Hier maak ik jullie natuurlijk graag deelgenoot van
Wat een genot om de pols! Het grote genieten begon al op de terugreis in de ‘car studio’