Vacheron Constantin only

Op basis van internet fotos gaat mn voorkeur naar een zilveren dial uit,

Perfect naast mn andere horloges ook…

1 like

Voor mijn gevoel dus ook. Bij harrods ooit een rose gouden kunnen passen en die zat top. We gaan het zien morgen, 10 uur voor de deur :wink:

1 like

Denk dat het prima lukt met grijze plaat.
Ze zijn natuurlijk net open, dan heb je nog niet heel veel bestellingen, en als boutique krijg je wel meer voorraad.

Ik ga er over anderhalve week heen, zin in.

3 likes

Maar die boutique zit wel in de oorspronkelijke s&c in pc hooft als ik op maps kijk of zie ik dat verkeerd?

Klopt, boven in, waar de IWC boutique zat.

Ahhh klopt, dan weet ik morgen precies waar ik moet zijn😁

1 like

Gaaf @Tsnre89 keep us posted!

1 like

Erg mooie zaak en alles kunnen bekijken en passen. Voor mij duidelijk dat ik de overseas silver wil! Nu even kijken hoe lang dit gaat duren.

To be continued!

22 likes

Lekkere wijnen staan daar zeg. :innocent:

2 likes

Voordat je de poen bij elkaar hebt geharkt of vanuit VC? :sweat_smile:

Kreeg je de rolex treatment of beter?

1 like

De poen is geen probleem haha.

Inderdaad vanuit vc. veel betere behandeling dan de Rolex struggle

3 likes

Mooi vooruitzicht!

1 like

Heb je foto’s van het model waar je uitzicht op hebt? Ik was zeer gecharmeerd van de green dial op rubber strap die op W&W werd gepresenteerd.

Je mag me altijd een voorstel doen :wink:

18 likes

In het echt een stuk specialer dan op deze foto

15 likes

Maat is prima :ok_hand: Ik vind de zwarte plaat ook erg tof. Prachtig horloge , ooit :sunglasses:

1 like

Klopt zwart ook zeer strak maar ben juist op zoek naar lichte dial. Perfect naast mn blauwe dj en zwarte dial sub.

1 like

Prachtige collectie dan idd.
:crossed_fingers: dat ze snel bellen

Bij mij zou het groene dial sub zijn , blauwe santos en … overseas. Erg tof :ok_hand:

1 like

Foto’s zijn altijd lastig om real life over te brengen, zeker met de spotlights van een dealer er op.

Ziet er goed uit zo, kun je over mee dragen. Maat is goed zo te zien. Hopen dat je snel een bericht krijgt.

1 like

Niet te versmaden🥵