Vacheron Constantin only

Heeft ‘ie parkeersensoren?

Maar daar zou ik best aan kunnen wennen denk ik, ja.

1 like

43 likes

Poah, lekker zeg. :drooling_face:
Vooral die 222 zou ik ook wel eens willen passen.

2 likes

Pwhoa wat een heavy hitters :boom:

1 like

@Bwatched @ElChueco super gaaf die 222! Heerlijke all rounder!

2 likes

Vind de QP t mooist.

1 like

In de vakantie dagje A’dam doen met de mannen? Ff wat chique merken zaakjes af gaan.

2 likes

Vandaag was een mooie dag.
Om 11 uur werden we ontvangen bij Bentley in Leusden, om daar na een heerlijke lunch tussen de auto’s de sleutels van een Bentayga in de handen te krijgen. Met 4 Bentayga’s over de heerlijk drukke Nederlandse wegen naar Amsterdam gegleden, om daar de nieuwe VC boutique te bezoeken.

Heerlijk, het maakt niet uit wie je bent, wat je doet, allemaal mensen met dezelfde passies; horloges & auto’s.

Daar een heerlijk uurtje vertoefd onder het genot van een heerlijk glas Pol Roger Champagne genoten van alle bovenstaande huzaren stukjes. Wat een gaaf merk, wat een historie, en wat een diversiteit.

De Overseas doet het toch wel voor mij. De ultra thin perpertual calendar was toch voor mij het huzarenstukje. Zo’n ontzettend gaaf uurwerk, en zó dun. Wouw. :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

De 222 vond ik vooral mooi door de brush, maar de ‘bekende’ klik bleef uit. IRL sprong voor mij de Overseas Dualtime er het meest uit. Wát springt die zilveren plaat er geweldig uit zeg. De 41mm overseas vind ik ook absoluut niet te groot dragen.

Na de nodige Champagne werd het ipv zelf rijden gereden worden. Bentley; super merk en ontzettend leuk ontvangst. S&C & Bentley bedankt! :face_holding_back_tears::grin:

37 likes

Toffe dag zo!

En met je constatering over de zilveren plaat ben ik het helemaal eens. Volgende week zonnig dus dan even echt goed aanschouwen hoe de zon erop weerkaatst

1 like

Ik vind het de mooiste kleur plaat irl. Niet vast te leggen op de foto, maar 100% de beste keuze. :ok_hand:

2 likes

Nee op de foto ziet die er maar basic uit😂

1 like

Heel erg mooi. Echt heel erg mooi.

3 likes

Ik ben voor. :ok_hand:
Nu al zin in!

Heel mooi die Overseas!

1 like

Damn deze vind ik echt verschrikkelijk vet:

24 likes

Een van de meest knappe uurwerken wat mij betreft. 7mm dik dacht ik. :drooling_face:

3 likes

JLC?:face_with_peeking_eye:

3 likes

Hier kan ik ook wel aan wennen :star_struck:

1 like

Is dat ook 'n pp calendar?

1 like

Waarom was ik hier niet bij?

5 likes