heel mooi
Die wijzerplaat schittert wel op foto. Zou ik graag eens irl zien, al trekt het model me niet aan.
de kleur is mooi egaal irl.
Belgenland?
030
Rood, groen en zwart is genoeg!
Hmm, zo maagdelijk. Die kan wat draagkrassen gebruiken.
De overseas is er veel gevoeliger voor. Ben met deze zelfs al op het strand geweest…
Deze is mooier ook
Ik moet heel eerlijk zeggen, dat het om het even is. De Overseas leeft wat meer om de pols, dit is perfectie in formaat, dikte etc.
Eerst vond ik 'm wat saaier, maar het is wel een horloge waar je oud mee kan worden. Niet flashy, maar je ziet steeds meer geniale details. Helaas moet eerdaags de halve schakel eruit, en een hele erin. Een fijnafstelling was lekker geweest, maar waarschijnlijk te dik voor de band.
De overseas heeft me nooit aangesproken, maar ik besef dat dat persoonlijk is. Heb altijd de 222 veel interessanter gevonden.
Al weet ik dat dat hard kan omslaan als ik ooit zo bevoorrecht ben dat ik een overseas irl mag bewonderen om m’n pols.
Ik had dat idem dito.
Het is voor mij ook alleen de grijze plaat, om eerlijk te zijn.
Ik heb de 222 in mijn handen gehad. Hij is geweldig en al helemaal de bracelet. De Overseas is voor mijn pols te groot maar eveneens heel mooi. Hmet name de bracelet is tov de 222 wat minder verfijnd. Maar om er echt over te kunnen oordelen zou ik beiden een tijdje moeten dragen. Het blijven waanzinnige producten.