Ja, Besteld via VC in Amsterdam.
Elke keer snel kijken lijkt het glas gebroken
Ik vind de plaat nogal aliexpress aandoen…
Op de productfoto’s leek hij me leuk.
Maar de kleurverschillen door schaduw storen me wel.
In het echt is het effect subtieler dan op foto’s… het is niet zozeer een kleurverschil, alswel spelen met licht en schaduw.
Ik vind het niet direct een samenhangend patroon op de wijzerplaat. Dat stoort me eerlijk gezegd wel.
Met een effen plaat of iets met meer samenhang, lijkt het me een fenomenaal horloge!
De wijzerplaat doet mij steeds denken aan een mooi tafellaken voor de kerst. Maar het kan natuurlijk zijn dat ik er nog aan zal wennen.
Ik vind t knap gemaakt hoor maar het spreekt me niet aan. Ik moest toch twee keer kijken voordat ik zag dat het geen gekreukeld beschermstickertje was
Op foto’s komt de dial veel “harder” over, lastig fotograferen…
mooie rubber/canvas band. Wel een beetje k*t dat ik altijd tussen “te strak” en “te los” uitkom

Gekocht?!
Yes! Dial doet het wel voor mij, IRL dan want hij is echt niet behoorlijk te fotograferen En de link met de Thaise dial-ontwerper/horlogemaker vind ik geinig.
Je schrijft; Ik krijg de 222 nu eerder verkeerd.
Gefeliciteerd!
He-le-maal niet aan gedacht…
Leuk man, gefeliciteerd! Snap dat die thaise link deze versie juist voor jou speciaal maakt. Prachtig horloge, heel veel plezier ervan!
Gefeliciteerd met je NA
Getver met wat licht erop is dat aliexpress er wel vanaf. Kan me voorstellen dattie irl nog mooier is.
Sowieso moet je ze wel nageven dat het eens wat anders is.