Vacheron

Top kwaliteit horloge met zeer fascinerende uitstraling

1 like

Ja dat spreekt mij ook heel erg aan. Ik ben fan van Rolex maar puur omdat je ze gewoon vaak ziet wil ik liever wat anders. Volgens mij zitten wij helemaal op dezelfde pagina :crazy_face:

1 like

Ik vind Vacheron Constantin een geweldig merk. Dat je het in Nederland maar weinig ziet verbaast mij niet want met Rolex of Patek Philippe kun je beter blitsen. Bepaalde mensen willen dat nu eenmaal. Vacheron Constantin is wat ingetogener maar het is ook een veel kleiner horlogehuis. Dus wel zeer exclusief en meer voor de liefhebber. Ik vind het wel jammer om te lezen dat de VC 4500V 1 uur nodig schijnt te hebben voor de datumverspringing. Ook dat is afwerking en in deze in negatieve zin. Maar verder is de 4500V fantastisch om te zien, maar voor mij helaas te groot.

1 like

Ligt natuurlijk enkel en alleen aan het model.
Veel ‘blitsplezier’.

Vergeet deze jongen ook niet! Als ik later groot en sterk ben héél hoog op het dresser lijstje.

4 likes

Dit is toch wel echt mooi.

4 likes

Bijzonder mooi zelfs.

1 like

Ik kan niet wennen aan de kast en met name de driehoekjes.

Ik was vandaag even bij Gassan langsgegaan om enkele exemplaren van dichtbij te bekijken. Dit was overigens de eerste keer dat ik ooit een VC van dichtbij heb gezien. Ik ben best wel fan nu :ok_hand:t4:
Ook heb ik begrepen dat de service vergeleken met AP en PP velen malen beter is.
Ik moet even beslissen of ik voor een mooi stalen instapmodel moet gaan of zoeken naar een “specialer” gouden exemplaar bij een handelaar (een gelimiteerd model eventueel).