DionJ
5 januari 2023 om 23:08
1
Deels jeugdsentiment en deels om te giften aan m’n dochter als ze dadelijk oud genoeg is, maar ik kwam deze tegen en kon hem niet voorbij laten gaan. Leuke match straks met mijn moonwatch en haar… Flik Flak
The Flik Flak 3-2-1 Liftoff (ref. FPNP094)
Mijn Speedy die ik ter ere van haar geboorte heb gehaald (maar hij is wel van mij )
Nu alleen nog even afwachten tot ik de flikflak op kan halen, niet uitverkocht blijkbaar maar verzenden is geen optie.
Hebben jullie zo ook van die horloge match ups met je dochter (of zoon) om een beetje te proberen om die gekke hobby over te brengen…?
10 likes
Flik flak altijd goed. Net als de speedmaster trouwens!
Enkelen hier zijn driftig de hobby aan het doorgeven:
Gister even bij paps op bezoek:
[afbeelding]
Nog meer vader en zoon shots?
Als je ze maar genoeg laat slingeren krijgen ze vanzelf een keer belangstelling voor horloges. Nu heb ik niet de meest roze-meisjesachtige dochter, ze wil graag een fatsoenlijk horloge waarmee ze zich ook nergens hoeft in te houden. Dan is een automaat misschien niet de meest verstandige keuze … Maar hoe fijn is het als een meisje van 12 in 2017 geen quartz wil!
Hij heeft het toch nog dik 2 jaar uitgehouden voor het gerammel te veel werd. Hoewel het horloge zelf nog altijd perfect de tijd hield…
5 likes
SJW
5 januari 2023 om 23:16
3
1 like
DionJ
5 januari 2023 om 23:20
5
Haha leuk om te zien (had trouwens eerst wat beter moeten zoeken ja, oeps )
1 like
drex
5 januari 2023 om 23:22
6
Wat omega/swatch kan kan Seiko ook
1 like
DionJ
5 januari 2023 om 23:22
7
Baby Seikootjes, schattig!
Ik ga die even in de gaten houden, thnx
1 like
DionJ:
Haha leuk om te zien
Het was ook bedoeld ter inspiratie.
1 like
Mijn oudste dochter (4) is enorm in haar nopjes met dit horloge van Twistiti:
5 likes
Rob007
6 januari 2023 om 07:43
11
Zeker, zie voor de jongste is dit beter voor iedereen.
De oudste is wat zorgvuldiger en draagt het klokje regelmatig
6 likes
Dochter van 3,5 jaar heeft ook sinds 2 maanden een flikflak. Ze is er heel blij mee en wanneer je vraagt hoe laat het is krijg je: ‘2 poppetjes’
6 likes
DionJ
6 januari 2023 om 07:54
13
Hi Rob, leuke foto’s, wat is dat voor horloge voor je jongste? Lijkt me ook iets voor de mijne zolang ze net te jong voor de flikflak is.
1 like
Rob007
6 januari 2023 om 08:38
14
Werkelijk geen idee, was een krijgertje. Moet niet te moeilijk te vinden zijn lijkt me in zo’n houten speelgoed winkel.
1 like
Hier nog een Twistiti. Die van mijn zoon:
2 likes
Die Duplobeesten komen me ook bekend voor. Het lijkt net alsof die zich vermenigvuldigen, ondanks dat ze van plastic zijn.
3 likes
Haha. Herkenbaar. Dit is slechts een selectie. Ik zou er een heel topic mee kunnen vullen.
1 like
4 jaar oud en ze heeft hem zelf uitgekozen in de Swatch store!
7 likes
Eentje van een tijdje geleden, de Speedmaster is inmiddels vertrokken. Mijn dochter heeft de Constellation uiteraard nog wel!
5 likes