Vader / dochter horloges

Deels jeugdsentiment en deels om te giften aan m’n dochter als ze dadelijk oud genoeg is, maar ik kwam deze tegen en kon hem niet voorbij laten gaan. Leuke match straks met mijn moonwatch en haar… Flik Flak :joy:

The Flik Flak 3-2-1 Liftoff (ref. FPNP094)

Mijn Speedy die ik ter ere van haar geboorte heb gehaald (maar hij is wel van mij :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Nu alleen nog even afwachten tot ik de flikflak op kan halen, niet uitverkocht blijkbaar maar verzenden is geen optie.

Hebben jullie zo ook van die horloge match ups met je dochter (of zoon) om een beetje te proberen om die gekke hobby over te brengen…?

10 likes

Flik flak altijd goed. Net als de speedmaster trouwens!

Enkelen hier zijn driftig de hobby aan het doorgeven:

5 likes

Seiko gaat volgens mij een lijn kindehorloges produceren.

https://www.instagram.com/p/CnA8X8Bv2ga/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

1 like

4 likes

Haha leuk om te zien :sweat_smile: (had trouwens eerst wat beter moeten zoeken ja, oeps :see_no_evil:)

1 like

Wat omega/swatch kan kan Seiko ook :grin:

1 like

Baby Seikootjes, schattig!
Ik ga die even in de gaten houden, thnx

1 like

Het was ook bedoeld ter inspiratie. :grin:

1 like

Mijn oudste dochter (4) is enorm in haar nopjes met dit horloge van Twistiti:

5 likes

Zeker, zie :point_down: voor de jongste is dit beter voor iedereen.

De oudste is wat zorgvuldiger en draagt het klokje regelmatig

6 likes

Dochter van 3,5 jaar heeft ook sinds 2 maanden een flikflak. Ze is er heel blij mee en wanneer je vraagt hoe laat het is krijg je: ‘2 poppetjes’

6 likes

Hi Rob, leuke foto’s, wat is dat voor horloge voor je jongste? Lijkt me ook iets voor de mijne zolang ze net te jong voor de flikflak is.

1 like

Werkelijk geen idee, was een krijgertje. Moet niet te moeilijk te vinden zijn lijkt me in zo’n houten speelgoed winkel.

1 like

The real baby tuna :grin:

1 like

Hier nog een Twistiti. Die van mijn zoon:

2 likes

Die Duplobeesten komen me ook bekend voor. Het lijkt net alsof die zich vermenigvuldigen, ondanks dat ze van plastic zijn.

3 likes

Haha. Herkenbaar. Dit is slechts een selectie. Ik zou er een heel topic mee kunnen vullen.

1 like

Deze zijn top zeg!

4 jaar oud en ze heeft hem zelf uitgekozen in de Swatch store! :heart_eyes:

7 likes

Eentje van een tijdje geleden, de Speedmaster is inmiddels vertrokken. Mijn dochter heeft de Constellation uiteraard nog wel! :grin:

5 likes