Ik heb al gedreigd met een G-Shock - dat maakt haar al iets rustiger
De Citizen is inderdaad een mooie keuze! Wat moeilijk af te lezen van een foto, maar is dat net als de SKX013 een kleiner formaat?
Oe ik ben geen Citizen kenner. Ik zou niet weten of deze van een groter model is afgeleid.
Edit: Ik maak een een betere foto.

Mooi alternatief als je wƩl quartz wil! Gaat net als de Seiko ook prima bij een keur aan bonte nato-straps
Die van mij hebben het horloge-gen helaas niet echt meegekregen. De jongste wilde op haar 18e verjaardag niet eens een horloge
Mijn dochters dragen allebei een Daniel Wellington. Ik heb ze al van alles aangeboden maar ze zijn niet te vermurwen.
Ik denk dat mijn dochter nog te klein is om een echt horloge te dragen. Als ze er al eentje kan dragen.
Oh? Is hier de afgelopen 23 jaar niet gelukt
Mijn oudste dochter draagt al jaren dezelfde Certina, en mijn jongste helemaal niks.
En dat terwijl beide ouders horlogeliefhebbers zijn ā¦
Ik wil mijn kinderen een horloge geven als ze eindexamen hebben gedaan. Mijn dochter is, als het goed is, over een ruim jaar aan de beurt. Ze weet al dat we dan samen een Nomos gaan uitzoeken, daar is ze verzot op. (Stijlvol dametjeā¦). Kan niet wachten.
Tot die tijd moet ze het met dit verjaardagscadeau van 2 jaar geleden doenā¦
Mijn dochter vorige maand voor haar 15e een echt horloge gegeven. De DW wens kan ik helaas niet vervullen en dochterlief langzaamaan enthousiast gekregen voor iets echts.
. Zelf een fijne Zenith Cronometro 2 en vanaf morgen iets groenigs nieuws en leuks van een niet onbekend merk.Vrouw draagt het horloge dat ik wil, goede smaak dus
Mijn dochter van 5 is erg gecharmeerd van mijn Seiko. Die zat vanmorgen om haar been, vast goed om weer even een reserve op te bouwen, maar ik was daar minder blij mee⦠verder loopt ze gelukkig nog niet met een horloge, ik betwijfel of ze iets heel mee terug naar huis zou nemen van school. Mijn seiko kinetic moest na een actie van haar in de laatste vakantie ook gerepareerd worden en die kan best wat hebben. Misschien dat ze een flik flak krijgt voor haar verjaardag.