Vader & zoon - G-Shock vindt een bestemming

Vorige week kreeg ik 2 G-shock horloges binnen die ik gekocht had. Een gele DW5610 en een zwarte GWM5610. Ik heb toen een poll gemaakt welke houden, beide houden of geen van beide. Ik wist voor mijzelf allang dat de zwarte sowieso zou blijven en de gele zeer waarschijnlijk ook. Toch vind ik het dan leuk om te weten wat anderen vinden. De uitslag liet duidelijk merken dat de zwarte zou moeten blijven. De gele waren de meningen wat meer over verdeeld haha.
Maar nu heeft de gele alsnog een bestemming gekregen. Mijn zoon van 12 draagt hem sinds vandaag. Hopelijk de start van een horloge fascinatie.

Vandaag dragen we beide de G-Shock. Nu opmaken voor een wandeling door de Weerribben.

Iedereen een fijne dag gewenst!

73 likes

Gaaf! Hopelijk waardeert hij het horloge daarmee nog een beetje extra, sowieso een tof horloge maar ook nog eens van pap gekregen :+1:t2:

1 like

Dat is de beste bestemming, natuurlijk! :muscle:

1 like

Mooie bestemming voor het horloge! En ook mooie bestemming om te wandelen overigens. Geniet er van

1 like

De horlogerie met de paplepel ingegoten.
Chapeau!

1 like

Ik doe mijn best om de interesse door te geven. Dit is het eerste horloge (fitbit telt niet) dat hij wil dragen haha.

1 like

Volgende exemplaar wordt analoog! :sunglasses:

1 like

Leuk bericht, fijn als je zo je hobby kunt doorgeven :smiley:

1 like

Hoop het wel. Alle andere analoge horloges vindt hij tot nu toe nog niks.

1 like

Einde dag en hij draagt hem nog steeds. Dat tel ik als een winst :grinning_face_with_smiling_eyes:.

2 likes

You never actually own a G-Shock. You merely look after it for the next generation.

3 likes

Zoals het heurt :ok_hand:t2:

1 like

Fantastisch mooi om de horlogehobby zo wellicht door te kunnen geven! :grin:

1 like

Gaaf man, het is toch heerlijk om een passie te delen met je kind! Mijn dochter van 18 draagt dankzij mij een horloge uit 1950. Ik ben er trots op.

3 likes

:point_up_2:Niets aan toe te voegen

2 likes

Leuk, man! Hopelijk slaat de horlogevlam over!

1 like

Hoop dat het hier ook zo werkt. Ben benieuwd. Vannacht lag het horloge op mijn nachtkastje bij mijn andere horloges. De tijd zal het leren (pun intended :sunglasses:).

1 like

Inmiddels is de liefde voor horloges van mijn zoon alweer gezakt tot onder het nulpunt. Dus inmiddels draag ik die fantastische gele allang weer zelf :joy::joy::joy:.
Het was leuk zolang het heeft geduurd…

1 like

Mijn dochter speelt 3x in de week met G-Shocks … het zijn zeemeerminnen… bad vol met mermaid barbies speelt met een G-Shock :joy:

1 like

Hahahaha, zo gaaf. :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: