Ik denk dat onze pubers, als ze straks een keer thuis komen, niet in de gaten hebben dat het vaderdag is.
Hahahahahaahhah geweldig
Mooie horlogedoos! Hier wat andere leuke dingen van de kids mogen krijgen. En vanmorgen mijn NA opgehaald, een 40’s Oris Pointer Date.
Maare, heb je nog een NA topic voor de jouwe gemaakt toevallig?
Onze puber was nog te beroerd om goedemorgen te zeggen. Gelukkig heb ik er nog twee die de komende zes jaar hopelijk nog niet puberen.
Mooie combo’s weten ze ook mee te komen soms. Yoghurt, smarties, leverworst en kipsate
maar uitgekozen door onze dochter van 4 dus het komt uit een goed hart! En het ontbijt was natuurlijk niet voor mij alleen, onze dochter had wel even dingen uitgekozen die ze zelf ook lekker vindt!
Die is lekker Piet! Jaren m’n goto whiskey geweest. In hetzelfde smaakpalet ben ik overgestapt op Roe & Co Irish Whiskey 70cl voordelig kopen? | DrankDozijn.nl dus wellicht ook eens proberen.
Tragische moment van de dag was dat ik met vrouw en koters vanmorgen langs de Hema liep en in de etalage zag dat het vandaag vaderdag is…
Mijn kinderen hebben me hetzelfde gegeven als vorig jaar en de jaren daarvoor: niets… Het komt misschien ook wel doordat ik ze niet heb.
De vingerafdruk van m’n pa.
Helaas heeft de corona ervoor gezorgt dat vaderdag de laatste jaren iets anders is dan voorheen. Maar zo is hij er toch altijd een beetje bij.
Weten je kinderen dat je ze zo noemt?
Gefeliciteerd!
Niet verder vertellen maar ik heb hem ook zelf uitgezocht . Ik ken deze nog niet maar hij was laatst bij G&G in de aanbieding dus ik heb mijzelf een vaderdagcadeau gekocht. Als “doordeweekse” whisky heb ik altijd een wisselende voorraad en probeer ik alles. Op zondag een wat duurdere met als favoriet Dalmore.
Even voor de duidelijkheid… Ik drink er nooit meer dan één en het is zeldzaam als ik meer dan drie glaasjes in de week drink.
Fantastisch!
Ik heb ook zoiets gekregen een aantal jaar geleden. Nooit durven gebruiken want je zal net een parkeerwachter treffen die zijn dag niet heeft en er over valt dat hij niet blauw is en het niet snapt omdat er geen pijltje bij staat die de tijd aanwijst…
Dochterlief is vandaag weer thuis na 3 maanden backpacken door Zuid-Oost Azië.
Meer vaderdag dan dit wordt het niet.
Bofkont
Teveel om op te noemen, bier, tekening, Lego enz. maar begin dit jaar was dat kleine levende wezentje al mn grootste, mooiste kleine cadeau