Van mijn puberende dochter een knuffel die niet veel voorstelde. De zoon iets jonger, een box.
Maar ze hebben mij verbaasd
Een armand met hun namen erin gegraveerd.
Van mijn puberende dochter een knuffel die niet veel voorstelde. De zoon iets jonger, een box.
Maar ze hebben mij verbaasd
Een armand met hun namen erin gegraveerd.
Een kalender met een horlogefoto erop geplakt, een kladblok met het logo van m’n zaalvoetbalvereniging en een rugprotector voor in m’n nieuwe motorjas. En samen met m’n jongste de hele dag voetbal kijken. Top dag
Dalmore is ook erg lekker inderdaad. Klinkt als nog prima onder controle dus lekker genieten zou ik zeggen!
Hè wat luguber…
Grote kans dat alsnog de helft door de gever wordt teruggenomen… Ben uit de pubers, maar dat wil niet zeggen uit de ellende
Nee hoor, dat komt door verkeerde interpretatie.
De oudste dochter hier in huis, is niet door mij verwekt.
Dus ik kan diegene die het ontbijt heeft bereid wel mijn oudste noemen, maar daar zou ik iemand anders dan mee tekort doen.
Mijn eerstgeborene (want daar heb ik een aandeel in gehad en ben ik bij geweest) is daarmee het best passend binnen onze gezinssamenstelling.
Mijn oudste dochter is dus een andere.
Bij de jongste twee dochters is het allemaal weer ‘normaal’ en voor iedereen te bevatten.
Het makkelijkst te benoemen is dan mijn zoon, aangezien er daar meer één van is en er daarom nooit nadere aanduidingen nodig zijn om daar aan te refereren.
Kortom, daarom zoveel cadeautjes
Snel soldaat maken dan of goed verstoppen!..
Morgen is het weer zover! Ben benieuwd of de vaders op het forum nog even goed in het zonnetje worden gezet😎
Onbetaalbaar 🫶🏼
Mooi hoor
Geweldig
Hoppa, de buit is binnen ! Prachtige tekeningen, een mooie kleurrijke horlogedoos en een kofieapperaard !! Mien dag kan niet meer kapot
Bergeon 7825 tool
Ik heb een Lego Keith Harring kunst dingus gekregen om samen te bouwen.
En ontbijt met koffie op bed.
Zullen het maar niet over de kwaliteit van de koffie hebben of over wie nu de keuken gaat opruimen
Een lekker flesje Primitivo
Maar veel belangrijker; zat in een gepersonaliseerd houten doosje met foto’s van de kids