Vakantie-aankoop

Ik heb dit horloge ooit eens gekocht in een hotel aan de Spaanse zuidkust. Vond de vormgeving wel aardig. Met de bovenste kroon kan de stedenring worden verdraaid. Ook hier zullen jullie meningen best wel weer (sterk) uiteenlopen, maar ben toch heel benieuwd naar de reacties.

Heb je deze gevonden voor- of NAdat PP met de “World Time” uitkwam ?

Longines heeft volgens mij ook een model wat hier behoorlijk op lijkt…

Ik moet eerlijk zeggen dat deze er best goed uitziet. Hou niet zo heel erg van de kleur van de kast en de twee kronen zitten wel erg dicht bij elkaar en zien er wat grof uit, maar verder ziet deze er prima uit!

Good catch…

Groet
Mark

ik vind die geel goud kleurige kast niet mooi, verder vind ik het een mooi horloge! ik hou hier wel van

Ik vind het een mooi klokje, en je ziet ze steeds meer maar er staan altijd (voor mij) van die onbekende merken op.
En dat weerhoud mij ervan om het dan te kopen.
Want wie is Kristian Kiel nou weer ?
Groet Peter

Het Worldtime model van Patek is inmiddels al 60 jaar oud, daar is dit horloge duidelijk op gebaseerd.
das op zich niet erg, omdat het een complicatie betreft.
leuk horloge en nuttig als je wilt weten hoe laat 't is in de rest van de wereld.
Diameter ??
Groet, André

ik heb dit horloge een jaar of 4 geleden gekocht, ik heb geen idee wanneer de door bedoelde PP op de markt kwam.

RHV Schreef:

ik heb dit horloge een jaar of 4 geleden gekocht,
ik heb geen idee wanneer de door bedoelde PP op de
markt kwam.

------------ 1940 --------------- :slight_smile:

in eerste instantie vond ik hem wel mooi, na 't wat langer bekeken te hebben vind ik middelste wijzerbladje wel mooi alleen alles eromheen had van mij niet gehoeven , toch wat te druk met voor mij onnodige bedrukking.

mvrgr joost