Vakantie aanwinst van mijn vrouw (update 03-08: het kan NOG erger!)

Mijn vrouw ziet ook wel eens een vitrine met horloges in de vakantie. Ook zij kon de verleiding niet weerstaan.
Gelukkig een “makkelijke” prijsklasse: € 18,00 als ik me niet vergis.

Maar ja, kijk eens wat je daarvoor hebt…bbbbbbbbbrrrrrrrr…

En dan ook nog klagen dat er steentjes uitvallen…

Grt. Marco

6 likes

Interessante strap wel! Ga ik denk ik ook een keer proberen op m’n ploprof :wink:

1 like

kippenvel

Voor die prijs kan er vast nog wel een tube secondelijm van af… :smile:

Zo’n vrouw verdient wat degelijkers… :wink:

Zoiets bedoel je?


Kost slechts een tientje meer dan dat van je vrouw en is gewoon een oerdegelijk horloge, waar je lachend 20 jaar mee doet. Is een stuk nauwkeuriger dan vrijwel alle fancy sh%t die wij hier zo leuk vinden. En het is ook nog een enorme eye-catcher! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Overigens @emveezet, als je alle steentjes van het horloge van je vrouw lostrekt, met een klein tangetje, en met een heel klein stipje goede lijm weer vastzet, kan ze die in ieder geval niet meer verliezen.
En m.b.t. de horloges die niet-WISsen dragen denk ik altijd: voor een paar tientjes zijn zij tien of twintig jaar volkomen tevreden. En dat ben ik met m’n meer dan tien ‘kwaliteitshorloges’ (en ik heb nog een bescheiden collectie) nog steeds niet. Dus, ach wie is er nou gek? :wink:

Moet je eens aan een leek proberen uit te leggen dat je horloge een servicebeurt nodig heeft en wat dat kost… :wink:

5 likes

Fotootje graag. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Onder het mom “hij een nieuwe aanwinst (Tissot Seastar) dan ik ook maar weer” heeft mijn vrouw weer toegeslagen voor het megabedrag van € 12,00…

Dit is 'm dan, die dikke klatser

Vreselijk, bbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrr… (en de mooie Ebel Lichine draagt ze bijna niet want “ik ben zo bang voor beschadigingen”, zucht…)

Grt. Marco

4 likes

my eyes!

1 like

Mooi lugloos design. :laughing:
Wel een leuk topic zo, met nieuwe aanwinsten van je vrouw.

1 like

Is die niet van Liberace…

1 like

Dus voor ieder horloge dat jij koopt, haalt zij zo’n uh… ding in huis? Ze moet wel heel graag willen dat je rustig aan doet

Oei…neem aan dat het een protest-aankoop is? In dat geval komt de boodschap zo langzamerhand wel over, denk ik zo :wink:

Zeg dat die dingen haar dik afkleden en je hebt nooit meer
ergens last van,
hooguit dat je eten regelmatig aanbrand

1 like

Ah, is dat 't…fijn dat je het mij uitlegt!!! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Verschrikkelijk. Als armband is het prima, maar als horloge kan het gewoon echt niet…

Neen, gelukkig geen protest-aankoop. Wij doen iedere aankoop van “eigen geld”. Ik spaar er dus zelf (alleen) voor. Ze heeft zelfs eens geld van haar spaarrekening gehaald toen ik net mijn Omega Seamaster had gekocht en ik kort daarna een Tudor hier zal langskomen die ik persé wilde hebben…

Grt. Marco

Wat lief! In dat geval zou ik haar eens goed verwennen met een horloge of een mooie armband (zonder horloge eraan…)

suicide is painless :laughing: