Vakantie adresjes, must see....

Hallo HF’ ers, met de zomer in aantocht mogen we weer op vakantie. Gedurende deze periode zie ik altijd veel trotse eigenaren die hun mooiste klokje meebrengen om te shinen op de Costas of aan de Amalfikust.

Mooi allemaal, maar als ik ga dan wil ik ook horloges zien, ik wil graag weten waar ik de Italiaanse of Spaanse ‘Fillipuci’s en Spiegelgracht juweliers’ in deze contrijen kan vinden.

Heel de dag aan het strand liggen is leuk, maar waarschijnlijk ook heel herkenbaar is dat je met moeders de vrouw een rondje mee mag shoppen… :flushed::scream:

Dan is het toch fijn dat je weet waar ze zitten, die hele fijne kleine juweliers in de zonnige oorden…deel hier je adresjes die het waard zijn te bezoeken. Ik ben benieuwd. Thnx en een fijne zomervakantie alvast.

4 likes

In welke regio bedoel je precies?

Hoef je helemaal de stad niet voor in joh

7 likes

11 dagen geleden dezelfde vraag gesteld.
Ook 1 antwoord gehad,vergelijkbaar met hierboven.
Succes.

Misschien moet TS dan even duidelijk maken waar hij precies naar toe gaat?
Of gaan we een lijst aanleggen van Lloret de Mar tot Bora Bora?

1 like

De raarste experience was bij Elite in Torremolinos, deze mensen willen zo graag verkopen dat de standaard discount op de hele line-up ex btw is :open_mouth:

1 like

Voor mijzelf? Amalfikust (campania) en Ibiza. Maar andere adresjes naar nog zonniger oorden worden gewaardeerd.

:confounded:

Coco bellllooooo :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Wherever the Otter goes, alle adresjes zjjn mooi meegenomen toch?:blush:

Nee? Waar gaat jou reis heen dit jaar?

De mijne naar Kefalonia, Griekenland.
Alle tips welkom ,voor het hele eiland
Alvast hartelijk bedankt.

1 like

Op Kos , de leukste en kleinste Rolex dealer . Super aardige vent ook .

1 like

Vandaag in Faro de Maspalomas, op Gran Canaria, en vlak naast de historische vuurtoren (tip!), aan de boulevard, ligt een mooi verzorgd winkelcentrum, met diverse luxe merkwinkeltjes, waaronder twee goed gesorteerde juweliers: Saphir en Genève. Hier o.a. Tudor, Rolex (uiteraard alleen showmodellen), TAG Heuer, Breitling, IWC, Panerai en Omega.

1 like

Het is dat ze daar nog showmodellen hebben. Was op Ibiza en daar waren zelfs de etalages leeg…:grin: bedankt voor de tip! :love_you_gesture:

1 like

Jawel, probeer maar eens? Maar prijzen zijn sowieso anders, klopt.