Hallo HF’ ers, met de zomer in aantocht mogen we weer op vakantie. Gedurende deze periode zie ik altijd veel trotse eigenaren die hun mooiste klokje meebrengen om te shinen op de Costas of aan de Amalfikust.
Mooi allemaal, maar als ik ga dan wil ik ook horloges zien, ik wil graag weten waar ik de Italiaanse of Spaanse ‘Fillipuci’s en Spiegelgracht juweliers’ in deze contrijen kan vinden.
Heel de dag aan het strand liggen is leuk, maar waarschijnlijk ook heel herkenbaar is dat je met moeders de vrouw een rondje mee mag shoppen…
Dan is het toch fijn dat je weet waar ze zitten, die hele fijne kleine juweliers in de zonnige oorden…deel hier je adresjes die het waard zijn te bezoeken. Ik ben benieuwd. Thnx en een fijne zomervakantie alvast.
Vandaag in Faro de Maspalomas, op Gran Canaria, en vlak naast de historische vuurtoren (tip!), aan de boulevard, ligt een mooi verzorgd winkelcentrum, met diverse luxe merkwinkeltjes, waaronder twee goed gesorteerde juweliers: Saphir en Genève. Hier o.a. Tudor, Rolex (uiteraard alleen showmodellen), TAG Heuer, Breitling, IWC, Panerai en Omega.