Vakantie battle scars

Voordat ik vakantie ging deze week heb ik een horloge aangeschaft wat wel tegen een stootje kon.

Nu bij thuiskomst even gekeken wat een week lang met mijn dochter door zwembadglijbanen en speeltuinen heeft aangericht.

Toch iets heftiger dan de gemiddelde deskdive krasjes.

Hebben jullie ook van dit soort mooie herinnerings krasjes ?


3 likes

Jazekers dit jaar een watchgecko bandje aangeschaft, sluiting zit ook vol krassen nu…


Horloge zelf is nagenoeg krasvrij gebleven, wat ik een wonder vind.

(Uitgekozen wandelpad bleek achteraf alpinepad te zijn…)

8 likes

image

Vakantie Oostenrijk en nergens op gelet :wink::+1:t2: (Helaas)

3 likes

Auw ik die op vakantie een horloge aan waar ik het niet erg van vind als er krassen op komen

Ik had mijn net aangeschafte G-Shock MR-G G1000D mee op vakantie. EĂ©n keer gestoten tegen een witte stalen stoel, zat een deuk in de stoel, horloge zat een lichte verfplek op, was er zo af te poetsen en verder geen enkele beschadiging.
Go G-Shock :clap:

4 likes

Wel zonde, maar bij mij staat elke kras voor een leuke activiteit met een nog leukere herinnering… veel belangrijker dan waardevermindering

3 likes

Ik ga over een aantal dagen naar Kiev en Chernobyl, ik heb een g-shock frogman 35th anniversary editie die ik 1 keer gedragen heb. En een Garmin forerunner 235.

Zit serieus te twijfelen welke mee te nemen… :thinking:

Zou het jammer vinden als de g-shock beschadigd maar aan de andere kant zijn ze er voor gemaakt.

1 like

Ik denk dat de Frogman Chernobyl nog wel kan beschadigen :joy:

2 likes

:joy:

1 like

Vind ik ook tegenwoordig.
De eerste kras doet pijn. Daarna maakt mijn inziens de 2e kras het horloge van jezelf.
Moet geleefd zijn mijn inziens, uiteraard wel met zorg mee omgaan maar als je ergens langs schuift zij het zo.

Spullen zijn vervangbaar, hoe duur en onbereikbaar ook. Herinneringen (zeker met je eigen kroost) is onbetaalbaar! Dit kan natuurlijk ook met een goedkoper horloge, maar dan moet ik alles plannen, nee Dankje.