Vakantie horloge incoming

In mijn zoektocht naar een leuk sportief horloge om lekker mee op vakantie te gaan kwam ik nog niks tegen waar mijn hart sneller van ging kloppen…

Tot ik de OceanX Speed Racer tegen kwam.

Ben altijd bijzonder gecharmeerd geweest van de Paul Newman Daytona, maar zoals ik hier niemand hoef te vertellen had deze net zo goed vervaardigd kunnen zijn uit een massief blok UN-Obtainium met de astronomische prijzen die bij dit model horen.

Nu wat simpele specs waarom ik deze heb gekozen al vakantie horloge.

-200m water resistent (dus lekker mee het zwembad in)
-Saffier glas (krast niet dus hoef ik niet op te letten)
-Keramische bezel (blijft ook wat makkelijker mooi)
-Geen datum (op vakantie boeit het me weinig welke dag van de maand het is)
Quartz (geen service en loopt meestal wel accuraat)

Daarnaast was deze te koop voor een hele redelijke prijs ver onder de €300,-

Zodra hij binnen is zal ik wat mooie foto’s bij de review van dit voor mij onbekende merk model plaatsen.


13 likes

Veel plezier er mee!

5 likes

Mooie lay-out !

1 like

Ziet er mooi uit, veel plezier er mee en nog een fijne vakantie gewenst! (Nog wel even laten graveren😀)!

1 like

Nice, maar ik zou toch de ratelende tandwielen bij het opwinden willen horen bij deze…

Die ratelende tandwielen zijn denk ik voorbehouden aan mensen die de luxe hebben om zich een echte Paul Newman te veroorloven.

Ik hoor niet bij die groep.

1 like

Tussen de € 300 en €15.5 miljoen zit genoeg ruimte voor een microbrand lijkt me.

Die vind ik leuk :sweat_smile:

Enjoy je horloge.

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst, veel draagplezier!

Heel mooi horloge, veel plezier ermee! De “drukkere” bezel, knopjes en wijzertjes in combinatie met de rustige effen kleur van de wijzerplaat vind ik fraai :+1:

1 like

Top!
Kun je alvast even wennen voor als je de loterij wint! :+1:

2 likes

Dit is een topper, en ik heb hem een paar maanden geleden voor exact hetzelfde doel gekocht: een stressvrij horloge voor op het strand…

De kroon en de geschroefde Chrono buttons doe me erg denken aan mijn Seiko Flightmaster trouwens…

4 likes

Ik was trouwens zo enthousiast dat ik de zwarte ook maar gekocht heb, 200 euro in Spanje. Gisteren binnengekomen dus zit nog ‘in de stickers’

2 likes

Hij is binnen hoor…

Hele hoop horloge voor het geld…

Zal snel een mooie NA met review maken

1 like