Vakantie horloge ☀️

Ik zou dat nooit doen.

Wat denk je zelf?

Vakantie is voor de lol en om te rela
xen dan moet je geen kostbaarheden
mee zeulen waar je op moet letten.
Dat is al 1 stressfactor minder :wink:

5 likes

Emmeloord! HAHA! Leuke zaken kennen we hier niet, maar een dagje Orchideeënhoeve (± 10 km) is altijd mooi. Daarmee is dat dan ook de enige uitzondering. Overigens verkoopt de keurslager heerlijke warme broodjes en de Snacktyme Anytyme erachter is ook heel goed. Voor de rest mis je (zeker op horologisch gebied) vrij weinig als je op dat stuk A6 tussen Urk en Lemmer je ogen even dicht doet.
Leeuwarden daarentegen schijnt wel erg leuk te zijn, maar daar kom ik eigenlijk alleen voor Into the Grave.

Bij vakantie doe ik vaak waardevolle zaken als laptops, horloges en andere kleine fratsen vaak in een afgesloten kast in een afgesloten kamer. In zo’n AirBnB ligt het vast ook redelijk veilig maar wat je daar niet hebt kan je daar ook niet kwijtraken.

2 likes

Nee, laat mijn kostbare horloge altijd thuis.
Heb speciaal voor een dagje strand of vakantie een Chinees :grin:

Deze kan tegen een stootje en is 20atm. dus mag ook mee 't water in.
Zandkorreltjes zijn de pest voor je mooie horloge wat betreft krasjes.
Verder geef ik er niets om wat een ander van mijn horloge vindt. Dus met mijn mooie horloge hoef ik echt niet zo nodig over de boulevard te lopen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Ik heb op vakantie nooit een horloge om. Ik doe niet aan tijd als ik vakantie heb.
Dure spullen laat ik sowieso thuis. Telefoon, pinpas, ID en cash in de broekzak, verder niets.

1 like

Schokland en het waterloopbos zijn in de buurt en zeker de moeite waard.

2 likes

Altijd en overal mee

Hoge noorden

5 likes

Zou je ze ook meenemen als je naar een ontwikkelingsland zou gaan? Ik vind het persoonlijk niet fijn om dure horloges mee naar Afrika, Midden-Amerika of Zuid-Oost Azië mee te nemen. Voelt voor mij niet goed om met zo veel geld, zeker in die landen (meerdere jaarsalarissen voor de lokale bevolking daar) rond te lopen. Plus het brengt dan automatisch ook veiligheidsrisico voor jezelf mee. Met die reden neem ik mijn dure horloges niet mee op vakantie.

Dit is mijn alleskunner die naar elk uithoekje van de wereld mee mag :sunglasses:

7 likes

Dat is niet bijster slim ook ivm verzekeringen. Ik heb een stuk of 3 vakantiebeaters kun je lekker omhouden tijdens het strandbezoekje en naar het Zwembad. En je kunt nog eens afwisselen.
In Leeuwarden zou ik ‘s nachts niet met een dure Rolex door de straten zwalken.
Ik kom uit Leeuwarden en idd zijn Fries Museum en een mooie stadswandeling echte aanraders.

1 like

3 weekjes Bali, weekje wintersport. Hij gaat overal mee naar toe.

4 likes

M’n SKX013 op nato is mijn vakantie horloge.

1 like

Jep
Denk dat die mensen daar geen idee van de waarde hebben.

En moet ik dan ook goedkope schoenen, kleren andere zonnebril etc kopen dan ?

Paar x in een derde wereld land geweest, eerlijk gezegd denk ik er niet eens bij na.

Geen horloge mee op vakantie is mijn tactiek. Zo min mogelijk besef van tijd, zo veel mogelijk genieten!

2 likes

Ik ook! Waar was je ergens? Ik zat in het Ötztal :grin:

1 like

Haha, dat meen jij niet!

3 likes

Geniaal hahaha. Echt toeval! Heerlijke omgeving met de mooiste bergen van Tirol :grin:

1 like

Dat is toch zo’n gruwelijk mooie Daydate!
:+1:

1 like

Goh zo zijn er hier al meer stadgenoten dan ik dacht. :+1:

In de buurt van Leeuwarden: +/- 10km zuidoost is het nationaal park De Alde Feanen. Mooi natuurgebied waar je goedkoop een bootje of kano kunt huren om te gaan genieten van de omgeving.

2 likes

Potverdikkie, ik had die beige NATO met rode en blauwe accenten gekocht voor mijn Seagull, maar dat was een minder groot succes dan bij jouw SKX. Ziet er tof uit hoor!

1 like

Thanks! Ja het is echt een frisse verschijning op dit bandje. Sowieso is dit gewoon een leuk horloge om te wisselen met nato’s. :smiley:

Ik heb een Casio Pro Trek PRW-7000FC-1 voor reizen / vakantie. Ding werkt op zonne-energie en heeft verschillende gadgets die op vakantie handig zijn. Bijvoorbeeld goede waterdichtheid, een hoogtemeter, een kompas en met een druk op de knop verander je de tijdzone (plus de thuis-tijd kun je dan ook nog laten zien).

Qua looks vind ik het niet mijn mooiste horloge, maar hij is lekker praktisch. Sowieso wil ik op vakantie niet te koop lopen met een waardevol horloge.