Soms wil ik een horloge op vacantie meenemen waar ik niet aan gehecht ben, niet heeeeel zuinig op hoef te zijn en geen “kapitaal” (is relatief natuurlijk) heeft gekost. Vandaag deze mogen overnemen. Wie heeft er ook een, die mee op vacantie mag, of die je aan hebt bij het klussen / tuinieren… ?
Ik doe maar wat
Ik durf het nie altijd. Er zijn plekken waar ik kom waar ze mijn kop inslaan voor een “dikkerd”.
Maatstaven zijn soms wel erg veel anders dan bij ons. We kunnen rondlopen met een lokaal jaarsalaris om het polsje.
draag ik geen horloge. Vind het zonde om een kast of glas te beschadigen of zelfs het binnenwerk te slopen. Ook bij m’n wat meer betaalbare horloges. Ik ben vrij zuinig op mijn spullen. Dus, ik vind het geen probleem om dan even een of twee uurtjes m’n horloge niet te dragen.
is een ander verhaal. Sowieso altijd een duiker waarvan ik weet dat deze goed waterdicht is en verder, de laatste jaren, nog één horloge om een beetje te kunnen afwisselen.
Ik neem er stiekem ook nog een mee… ![]()
Deze Oris heeft al het nodige meegemaakt.
Wat een fijn snorkel/zwem horloge is dit.
Hiermee spring ik blind de plomp in. Elke keer weer.
Dus deze.
![]()
Tuinieren doe ik met mijn Expedition North
En voor de vakantie van 2026 deze van de week overgenomen van een gewaardeerd HF lid
nooit op vakantie geweest, maar moest het wel zijn dan hield ik er geen rekening mee,
zo ook met klussen, als ik op dat moment zwaar werk zou doen dan leg ik hem even opzij, maar als het maar wat onkruid uittrekken is blijft hij op de pols ongeacht hoeveel hij kost.
Niet meer komen dus
Zijn vaak de leukste plekken