onlangs terug van weggeweest en wilde deze plaatjes jullie niet onthouden… Op een of andere manier komen dit soort foto’s van mijn duikers toch altijd beter uit als ze helemaal in hun element kunnen zijn…
overigens ook leuk te zien op de laatste fotos dat de klok op de Gate aanduidingsborden op Parijs Charles de Gaulle door Rolex gesponsord worden (tu):)-D
Wat rot voor je dat je geen kans hebt gehad die klokjes in de sneeuw en op het ijs te fotograferen terwijl je in die stikkende hitte daar aan het zwembad lag bruin te worden…
Wat rot voor je dat je geen kans hebt gehad die
klokjes in de sneeuw en op het ijs te fotograferen
terwijl je in die stikkende hitte daar aan het
zwembad lag bruin te worden…
Ja, man, pech hé. Vieze cocktails enzo; wij sippen aan onze warme chocomelk en genieten van het druilerige winterweer…
Wat rot voor je dat je geen kans hebt gehad die
klokjes in de sneeuw en op het ijs te
fotograferen
terwijl je in die stikkende hitte daar aan het
zwembad lag bruin te worden…
Ja, man, pech hé. Vieze cocktails enzo; wij sippen
aan onze warme chocomelk en genieten van het
druilerige winterweer…
Nou! Was ook zeker lastig om het fototoestel goed vast te houden in het zwembad met je handen vol met glibberigheid van de zonnebrand enzo.
Toch wel aardig gelukt eigenlijk…
Gelukkig is de sneeuw weer weg anders was ik he-le-maal maf geworden van deze foto’s (Ik heb niks met sneeuw - vrouw en kinderen gaan volgende week skiën, ik blijf thuis).
Waar was je? Ik begrijp dat je van CdG vertrokken bent. Eerste lijstje e waar je geweest zou kunnen zijn: ergens in Afrika (voormalige Franse kolonie), Caraïbisch gebied (ook Frans) of Brazilië.
Kom laat ons niet in spanning.
Overigens is een Seiko een prima klok voor aan en in het water. Daar is niets mis mee.
Maar ik zou zelf op vakantie nooit (?) meer dan 1
klokje mee nemen. En al helemaal geen dure als
Omega.
Daar denk ik net zo over. Gewoon een goede Seiko. Onverwoestbaar, met goede lumen als ik midden in de nacht wil zien hoe laat het is (hoewel, zonder bril…) en als er onverhoopt iets met het horloge gebeurt, is er qua investering ook niet zoveel aan de hand. Geeft een relaxter gevoel.
Aan de andere kant, als ik kijk hoeveel mensen ik op het vliegveld zie lopen, of in het vliegtuig zie zitten met een duur horloge om, lijkt het alsof de Seiko-fans in de minderheid zijn. En dat iedereen de Rolexenkraam nog snel even heeft leeg gekocht.
Hahah, Tja was Florida!! Heerlijk… en Parijs CdG was op de terugweg helaas…
Maar je hebt gelijk hoor… Normaal (mis)bruik ik mijn Seiko voor dit soort avontuurtjes… doe er alles mee en neem zeker geen 2 klokjes mee. Dit keer de Omega mee om hem uit te voeren… scheelt weer heel wat btw. Sssssttt!>X
Maar ik zou zelf op vakantie nooit (?) meer dan
1
klokje mee nemen. En al helemaal geen dure als
Omega.
Daar denk ik net zo over. Gewoon een goede Seiko.
Onverwoestbaar, met goede lumen als ik midden in
de nacht wil zien hoe laat het is (hoewel, zonder
bril…) en als er onverhoopt iets met het horloge
gebeurt, is er qua investering ook niet zoveel aan
de hand. Geeft een relaxter gevoel.
Aan de andere kant, als ik kijk hoeveel mensen ik
op het vliegveld zie lopen, of in het vliegtuig
zie zitten met een duur horloge om, lijkt het
alsof de Seiko-fans in de minderheid zijn. En dat
iedereen de Rolexenkraam nog snel even heeft leeg
gekocht.
M.
Goeie keus een Seiko, precies zoals je beschrijft. Bij mij gaat er meestal een Casio mee.
En zo wordt maar weer eens bewezen dat goeie klokjes helemaal niet meer duur hoeft te zijn. Waar zijn wij toch mee bezig
En dan bij terugkomst een vriendelijke man van de Douane…heeft u nog iets aan te ge…
Trouwens ik vraag mij af als je een dure klok om de pols heb hangen en deze gewoon in nederland heb gekocht , dus btw afdracht heb gedaan enz. maar geen papieren bij je heb of de rekening van de klok.
Hoe moeilijk gaan ze doen want de klokken zijn vaak, die we dragen vrij nieuw en vaak niet te onderscheiden van een gebruikt exemplaar.
Of controleren ze de serie nummers van een duur exemplaar en dan checken waar hij gekocht is .
Maar ik neem mijn dure klokken niet mee op een vlucht over de grens, heb ik betrouwbare Seiko’s voor. De Omega’s 2 is toch meervoud…;)liggen warmpjes en Veilig opgeborgen.
Als jij je een beetje normaal gedraagt en niet al te patserig door de douane gaat valt het allemaal wel mee… Dus gewoon niets aan te geven… en onder je overhemd houden.
Ze hebben bij het uitvoeren geen eens het serienummer gecontroleerd. Alleen gekeken naar het klokje, alsof zij er zo veel verstand van hebben :S:S NOT…