Net terug van 3 heerlijke weken in Thailand. Daar meerdere keren in grote shopping malls gekeken of ik misschien een mooi horloge kon vinden. Op zich wel wat leuke dingen gezien, maar de prijzen waren niet echt interessant, dus ik had de hoop eigenlijk al opgegeven. We hadden echter nog één dag te besteden in Bangkok en we zagen dat er in de buurt van het vliegveld een outlet center was, dus we besloten daar nog even heen te gaan. In de winkels erg wisselend aanbod, veel van de merkkleding was net zo duur als hier. Tussen alle kledingwinkels zat ook nog een horloge outlet. Erg nette winkel met kortingen tussen de 30 en 50%. Daarbij ook een serie Tissot PRS 516 horloges met 50% korting. De zwarte dial op staal vond ik het mooiste. Omdat ik geen internet had kon ik niet controleren of de korting wel echt was. Maar volgens mij heb ik voor net geen 1000 euro een mooie aankoop kunnen doen. Het is in iedergeval een mooie herinnering aan een top vakantie.
mooie aanwinst, geniet ervan
Mooie horloge, draag hem met trots
Gefeliciteerd met je mooie aanwinst!
Leuk zo’n vakantie herinnering. Gefeliciteerd met deze chrono als NA
Mijn beste,
Proficiat met deze geslaagde vakantie verworvenheid!!
Ziet er magnifiek uit, een duidelijke afleidbaarheid.
Mooi hoor!!
Draag hem in goede gezondheid.
Orologio Signaturis Temporis
Netjes hoor, hier in de winkels rond de €1500 dus goed gedaan.
Veel plezier met deze leuke vakantieherinnering.
Leuke vakantie herinnering, veel draagplezier
leuke vakantie NA,
draag hem met plezier
Erg mooi horloge en herinnering.
Geniet ervan!
Gefeliciteerd!
Mooie herinnering aan je vakantie, geniet er van!
Heel mooi. Geniet ervan.
Mooie deal! Zelf koop ik ook regelmatig een horloge tijdens de vakantiereis. Geeft je altijd net een extra leuke herinnering zeker als het een top vakantie is geweest zoals jij zegt.
Een toffe vakantie aanwinst
Gefeliciteerd
Mooi horloge, Tissot blijft altijd leuk merk. Veel draagplezier
Mooi horloge uit een prachtig land, heb je het mooie zuiden nog bezocht?
Mooie herinnering aan je vakantie. Gefeliciteerd!
Mooi horloge en altijd gaaf zo’n vakantie aanwinst. Van harte gefeliciteerd!